Beantwoord

Wanneer gaat verlenging in?

• 23 maart 2016
  • 7 reacties
  • 301 Bekeken

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn nieuwe mobiel ontvangen. Er zat hier geen nieuwe simkaart bij, en ik ben er dan ook zelf achter gekomen dat het (waarschijnlijk) de bedoeling is dat ik de oude nano sim uit mijn iPhone in mijn nieuwe telefoon kan plaatsen. Dit werkt prima, maar nu vraag ik mij af wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat. Gaat dit in na de einddatum van mijn huidige contract?

Met vriendelijke groet,

Naut
icon

Beste antwoord door toetsie 23 maart 2016, 21:46

Je verlenging gaat in na de einddatum van je huidige contract.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je verlenging gaat in na de einddatum van je huidige contract.
Dankjewel voor de reactie! Dit gaat samen met de nieuwe bundel die ik bij mijn volgende contract krijg? Aangezien ik nu nog dezelfde mb's heb als met mijn oude contract.
Reputatie 4
Badge +7
Alles blijft zo totdat je nieuwe contract ingaat.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Naut,

Leuk dat je weer eens langskomt op het foru, was alweer een tijd geleden! 😉

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Als je bij ons verlengt hoor je altijd een nieuwe simkaart te ontvangen bij je nieuwe toestel. Sorry dat je deze niet ontvangen hebt! Gelukkig heb je het zelf al opgelost door je oude simkaart te gebruiken.

Zoals Toetsie al aangaf gaat je verlenging in zodra je huidige contractperiode is afgelopen. Ik heb nog even in het systeem gekeken en jouw huidige abonnement loopt af op 12/4. Dus op 13/4 gaat je nieuwe abonnement in. De bundels die je hebt gekozen met je verlenging zijn gekoppeld aan je nieuwe abonnement, dus die kun je ook vanaf 13/4 gebruiken. Vanaf die dag zul je ook de nieuwe bundels op My T-Mobile te zien krijgen.

Welk toestel is het trouwens geworden? Alles al een beetje ingesteld en uitgevogeld? Veel plezier ermee!

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Hallo ik weet niet hoe dit werkt hier. Of je zelf een onderwerp moet aanmaken ieder keer. Als ik t fout doe. Mijn excuses daarvoor. Ik hèb een vraag over mijn contract. Ik kan vanaf 19 april mijn contract verlengen alleen heeft mijn huidige telefoon steeds meer kuren. Is er een mogelijkheid om iets eerder te verlengen en een nieuw toestel te krijgen? En wat zijn de voorwaarden. Hartelijk dank alvast
Reputatie 4
Badge +7
@Chantie1983. Je kunt een 'early renewal' doen, maar daar zitten wel extra kosten aan verbonden.
Oké. Dank u wel toetsie Ging net al verder zoeken en kwam dit inderdaad tegen. Dank u voor uw snelle reactie. Super!

Reageer