Beantwoord

Wanneer krijg ik een nieuw toestel als ik vroegtijdig verleng?

• 4 december 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo,

Ik heb een SimOnly abonnement dat loopt tot eind maart 2020. Echter, met deze aanbiedingen, wil ik alvast verlengen met een iPhone 11. Kan iemand mij vertellen wanneer ik het toestel zal ontvangen? Ik wil namelijk gewoon mijn SimOnly abonnement uitdienen bij T-Mobile, en dan vanaf eind maart 2020 zal mijn nieuwe abonnement ingaan. Krijg ik mijn toestel dan eind maart 2020 pas, of krijg ik mijn toestel binnen een paar werkdagen nadat ik verlengd heb?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven

Groet Bram 

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 december 2019, 12:47

Goedemiddag @brameuwes Bij goedkeuring krijg je het toestel gelijk mee,(mits op voorraad) het nieuwe abonnement gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen.

Weet je zo voldoenden?
Groetjes.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @brameuwes Bij goedkeuring krijg je het toestel gelijk mee,(mits op voorraad) het nieuwe abonnement gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen.

Weet je zo voldoenden?
Groetjes.

Hallo CrisTien, 

Hartstikke bedankt voor je reactie! Ik weet voldoende. Weet je toevallig ook of ik pas begin met het betalen van toestelkosten wanneer het nieuwe abonnement ingaat? Of begin ik al met toestelkosten betalen zodra ik het toestel ontvang?

Reputatie 7
Badge +20

@brameuwes  Antwoord van de moderator @David is…

’Eenmalige betaling direct (in winkel of bij koerier) en maandelijkse betaling pas bij start nieuwe abo’

Controleer ook even de Levertijden  van de IPhone 11

Groetjes

Top, dankjewel!

Reageer