Beantwoord

Wanneer verlengen en kan ik weer contract met SIM Only krijgen?

Hallo, een half jaar terug vroeg ik mij af wanneer ik kon verlengen. Ik kreeg toen de melding vanaf 1 oktober 2014. Nu is het zover maar ik zie volgens mij in mijn contract, nu online, dat er staat 23 oktober. Wanneer kan ik nu echt verlengen??

En is het mogelijk om bij T-Mobile weer opnieuw een nieuw SIM Only contract af te sluiten met een nieuwe aanbieding? Want als ik op verlengen klik kom ik op een heel duur abonnement uit en dat wil ik niet. Graag zou ik gewoon weer een SIM Only willen hebben, tegen een degelijke prijs. Deze keer met wel wat meer data, want als straks 4G uit komt hier dan zal ik er vast meer gebruik van gaan maken.

Ik zou graag willen vernieuwen (dus eigenlijk niet verlengen want dan ga ik veel meer geld betalen volgens mij), naar een 2GB en 200 belminuten willen gaan. Wat gaat mij dit dan kosten? (voor 1 jaar en wat voor 2 jaar en dan 2 jaar met eventueel 300 belminuten). Als trouwe klant, van jaren, kunnen jullie mij vast wel weer helpen.

Bedankt alvast!

Iemand die mij kan helpen met deze twee vragen?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 6 oktober 2014, 11:00

Heb net contact gehad met de klantenservice en die hebben mij laten weten dat ik eind oktober mijn contract kan verlengen of vernieuwen. Dus ik hoef niet bij mijn huidige abonnement te blijven, kan gelukkig overstappen naar een heel ander abonnement.

Mooi, dan weten we dat ook weer 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Heb net contact gehad met de klantenservice en die hebben mij laten weten dat ik eind oktober mijn contract kan verlengen of vernieuwen. Dus ik hoef niet bij mijn huidige abonnement te blijven, kan gelukkig overstappen naar een heel ander abonnement.

Mooi, dan weten we dat ook weer 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Verlengen Is feitelijk een nieuw contract met bestaand nummer.
Je kan alleen niet kiezen voor oudere prijs plannen tenzij het prijs plan nog bestaat.
Ik heb nu een SIM Only abonnement, die nog steeds bestaat.
Maar ik wil meer GB er bij nemen en waarschijnlijk ook meer Belminuten.

Dus ik kan wel verlengen maar ik zou dan niet een nieuw contract kunnen afsluiten met mijn bestaande nummer? Dat zou wel heel vreemd zijn, toch? Verlengen met meer GB en Belminuten zou toch gewoon moeten kunnen.
Reputatie 6
Badge +13
Wat vind je duur en kan het zijn dat je kleinst prijzen met toestellen?
Je kan enkel verlengen en niet je bestaande abo vernieuwen.
Prijs plannen van de vorige keer kunnen bv niet meer bestaan,
Gemiddels zal je met die keuze rond de 20 komen te zitten.
Let op bij een verlenging raak je bestaand tegoed ed kwijt.

Wat voor abo heb je nu?
Hoi,

Dit is een klantenforum.

Voor adviezen mbt verlengingen kun je het beste het gratis nummer 0800-8104 bellen.
Zij kunnen je vast ook vertellen wanneer je contract eindigt en wanneer je dus kunt verlengen (verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je contract).

Reageer