Beantwoord

Wanneer worden kosten in rekening gebracht van vervroegd verlengen?

• 22 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo, ik vroeg mij af als ik vervoeg verleng of ik die eenmalige kosten direct moet betalen of pas wanneer het nieuwe abonnement in gaat?

En waar/hoe kan ik dit vervoegd verlengen aanvragen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door roxannequakernaat 22 oktober 2016, 20:31

Hoi! Ik heb dit ook eens gedaan en heb de volgende maand de rekening bij de telefoonrekening zelf gehad dacht ik.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi! Ik heb dit ook eens gedaan en heb de volgende maand de rekening bij de telefoonrekening zelf gehad dacht ik.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Xeeeeef,

Welkom op het forum! 🙂 Ik zie dat Roxanne je al het juiste antwoord heeft gegeven (dankjewel!). De eenmalige kosten voor een Early Renewal komen op de factuur te staan van de volgende maand. De nieuwe contractperiode gaat wel pas in na afloop van je huidige contractperiode, in jouw geval zou dat na 02/09/2017 zijn. Op deze pagina vind je alle voorwaarden van een Early Renewal, dan kun je het nog even rustig doorlezen.

Heb je al een nieuw toestel op het oog? Als je besluit om gebruik te maken van een Early Renewal, dan kun je dit telefonisch afsluiten. Je kunt bellen naar 0800-8104. Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer