Beantwoord

Wanneer wordt 06-nummer actief?

• 4 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Wanneer wordt het volgende nummer actief 06 143xxxxx

Mvg Rob van Leeuwen
icon

Beste antwoord door Thalina 5 oktober 2016, 10:32

Hoi Rob,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer het nummer wordt geactiveerd! Ik heb gelijk even in het systeem gekeken en ik zie dat er nummerbehoud is aangevraagd. Op 07/10/2016 wordt het nummer van de andere provider overgezet naar ons en wordt het abonnement actief. Het nummer dat je noemde in jouw bericht is het tijdelijke nummer. Op deze pagina vind je nog meer informatie over het proces van nummerbehoud en de dag dat het nummer wordt overgezet.

Heb je trouwens al Vriendenkorting aangevraagd? Aangezien je zelf al klant bent bij ons en dit een nieuw abonnement bij ons is, kun je een eenmalige korting krijgen voor zowel jou als de nieuwe klant. Altijd leuk meegenomen toch? Kijk op deze pagina voor meer informatie en het aanvragen.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Rob, welkom op het klantenforum.

Voor een antwoord op je vraag zul je nog even moeten wachten tot een T-Mobile Moderator dit topic oppakt. Ik wil je wel vragen om geen privégegevens op het openbare forum te posten, dat is tegen de huisregels van het forum. Om die reden heb ik dan ook jouw telefoonnummer uit je post verwijderd en het andere nummer gedeeltelijk weggehaald.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rob,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer het nummer wordt geactiveerd! Ik heb gelijk even in het systeem gekeken en ik zie dat er nummerbehoud is aangevraagd. Op 07/10/2016 wordt het nummer van de andere provider overgezet naar ons en wordt het abonnement actief. Het nummer dat je noemde in jouw bericht is het tijdelijke nummer. Op deze pagina vind je nog meer informatie over het proces van nummerbehoud en de dag dat het nummer wordt overgezet.

Heb je trouwens al Vriendenkorting aangevraagd? Aangezien je zelf al klant bent bij ons en dit een nieuw abonnement bij ons is, kun je een eenmalige korting krijgen voor zowel jou als de nieuwe klant. Altijd leuk meegenomen toch? Kijk op deze pagina voor meer informatie en het aanvragen.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer