Als je 16 jaar klant bent, je abonnement is verlopen en je geen enkel aanbod krijgt. Nee lekker de volle pond laten betalen. Geen enkel aanbod! ik herhaal geen enkel aanbod. 16 jaar klant, altijd tevreden, maar dit verbaasd me echt. Ik heb een mooi ziggo abonnement, stap ik nu over naar Vodafone? Jammer! Jammer!
Beste antwoord door Serviceweb
Hi Kampen,
Welkom op de forum van T-Mobile.
Wel jammer dat als je al 16 jaar trouwe klant bent je vandaag pas de forum hebt ontdekt en je ongenoegen komt uiten. Uiteraard, je goed recht!! Als je wat eerder hier had gekeken dan had je gezien dat meer mensen met die zelfde vraag zitten. Overigens wel goed dat je hier nog nooit bent geweest, wil zeggen dat je dus al 16 jaar toch heel erg tevreden bent geweest.
T-Mobile heeft daar een zeer eerlijk, en open, antwoord over: Iedereen krijgt al het laagste van het laagste in de abonnement prijzen. Als ze vaste klanten korting zouden moeten gaan geven, dan zijn de nieuwe klanten daar de dupe van, die zouden dan meer moeten gaan betalen. Daarom heeft T-Mobile besloten om iedereen te laten profiteren van een lage prijs. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om T-Mobile Samen af te sluiten en je kan nog eens Extra Punten Sparen, allemaal dingen die je er toch maar gratis bij krijgt. Daarnaast is het mogelijk om nieuwe klanten aan te melden en dan verdien jij er ook nog eens 25,- euro mee.
Al met al, klinkt dit natuurlijk zeer positief, al zeg ik het zelf. Zelf ook al jaren klant en zou voor geen goud willen overstappen. Heb dat 1x gedaan en ben met hangende pootjes terug gekomen
.
Daarnaast had je natuurlijk nog voor eind Maart eventueel kunnen overstappen van je huidige abonnement naar een Go abonnement en daar had je ook nog eens extra korting van 15,- euro (vasten klanten korting en overstappen zonder dat het je geld kost). Dat was toch best super netjes voor alle vaste klanten. Uiteraard hoop ik dat een T-Mobile medewerker nog iets voor je kan betekenen, ze zullen altijd hun best doen.
Overstappen naar Vodafone kan je ook doen, zeker als je al een Ziggo abonnement hebt. Echter, als je daar een koppel korting krijgt is het ook maar summier hoor. Maar dit bespreek ik hier niet, dat is een topic die hier niet past. Magenta met Oranje/Rood vloekt een beetje
Toch wens ik je heel veel succes en hoop een beetje voor je dat T-Mobile met je mee wil denken. Uiteindelijk bekijken we het positief en wie weet hebben ze nog wel een leuke actie voor je? Heb even geduld, meestel duurt het 24 uur voor iemand van T-Mobile een reactie geeft op je antwoord. Fijne dag gewenst en hoop toch een klein beetje dat je blijft :8. Fijne dag nog gewenst!
Bekijk origineel
Welkom op de forum van T-Mobile.
Wel jammer dat als je al 16 jaar trouwe klant bent je vandaag pas de forum hebt ontdekt en je ongenoegen komt uiten. Uiteraard, je goed recht!! Als je wat eerder hier had gekeken dan had je gezien dat meer mensen met die zelfde vraag zitten. Overigens wel goed dat je hier nog nooit bent geweest, wil zeggen dat je dus al 16 jaar toch heel erg tevreden bent geweest.
T-Mobile heeft daar een zeer eerlijk, en open, antwoord over: Iedereen krijgt al het laagste van het laagste in de abonnement prijzen. Als ze vaste klanten korting zouden moeten gaan geven, dan zijn de nieuwe klanten daar de dupe van, die zouden dan meer moeten gaan betalen. Daarom heeft T-Mobile besloten om iedereen te laten profiteren van een lage prijs. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om T-Mobile Samen af te sluiten en je kan nog eens Extra Punten Sparen, allemaal dingen die je er toch maar gratis bij krijgt. Daarnaast is het mogelijk om nieuwe klanten aan te melden en dan verdien jij er ook nog eens 25,- euro mee.
Al met al, klinkt dit natuurlijk zeer positief, al zeg ik het zelf. Zelf ook al jaren klant en zou voor geen goud willen overstappen. Heb dat 1x gedaan en ben met hangende pootjes terug gekomen

Daarnaast had je natuurlijk nog voor eind Maart eventueel kunnen overstappen van je huidige abonnement naar een Go abonnement en daar had je ook nog eens extra korting van 15,- euro (vasten klanten korting en overstappen zonder dat het je geld kost). Dat was toch best super netjes voor alle vaste klanten. Uiteraard hoop ik dat een T-Mobile medewerker nog iets voor je kan betekenen, ze zullen altijd hun best doen.
Overstappen naar Vodafone kan je ook doen, zeker als je al een Ziggo abonnement hebt. Echter, als je daar een koppel korting krijgt is het ook maar summier hoor. Maar dit bespreek ik hier niet, dat is een topic die hier niet past. Magenta met Oranje/Rood vloekt een beetje

Toch wens ik je heel veel succes en hoop een beetje voor je dat T-Mobile met je mee wil denken. Uiteindelijk bekijken we het positief en wie weet hebben ze nog wel een leuke actie voor je? Heb even geduld, meestel duurt het 24 uur voor iemand van T-Mobile een reactie geeft op je antwoord. Fijne dag gewenst en hoop toch een klein beetje dat je blijft :8. Fijne dag nog gewenst!