Beantwoord

Wat ben ik als klant waard?

• 19 april 2017
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Hoi wat ben ik als klant waard!
Als je 16 jaar klant bent, je abonnement is verlopen en je geen enkel aanbod krijgt. Nee lekker de volle pond laten betalen. Geen enkel aanbod! ik herhaal geen enkel aanbod. 16 jaar klant, altijd tevreden, maar dit verbaasd me echt. Ik heb een mooi ziggo abonnement, stap ik nu over naar Vodafone? Jammer! Jammer!
icon

Beste antwoord door Serviceweb 19 april 2017, 11:39

Hi Kampen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wel jammer dat als je al 16 jaar trouwe klant bent je vandaag pas de forum hebt ontdekt en je ongenoegen komt uiten. Uiteraard, je goed recht!! Als je wat eerder hier had gekeken dan had je gezien dat meer mensen met die zelfde vraag zitten. Overigens wel goed dat je hier nog nooit bent geweest, wil zeggen dat je dus al 16 jaar toch heel erg tevreden bent geweest.

T-Mobile heeft daar een zeer eerlijk, en open, antwoord over: Iedereen krijgt al het laagste van het laagste in de abonnement prijzen. Als ze vaste klanten korting zouden moeten gaan geven, dan zijn de nieuwe klanten daar de dupe van, die zouden dan meer moeten gaan betalen. Daarom heeft T-Mobile besloten om iedereen te laten profiteren van een lage prijs. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om T-Mobile Samen af te sluiten en je kan nog eens Extra Punten Sparen, allemaal dingen die je er toch maar gratis bij krijgt. Daarnaast is het mogelijk om nieuwe klanten aan te melden en dan verdien jij er ook nog eens 25,- euro mee.

Al met al, klinkt dit natuurlijk zeer positief, al zeg ik het zelf. Zelf ook al jaren klant en zou voor geen goud willen overstappen. Heb dat 1x gedaan en ben met hangende pootjes terug gekomen 🙂.

Daarnaast had je natuurlijk nog voor eind Maart eventueel kunnen overstappen van je huidige abonnement naar een Go abonnement en daar had je ook nog eens extra korting van 15,- euro (vasten klanten korting en overstappen zonder dat het je geld kost). Dat was toch best super netjes voor alle vaste klanten. Uiteraard hoop ik dat een T-Mobile medewerker nog iets voor je kan betekenen, ze zullen altijd hun best doen.

Overstappen naar Vodafone kan je ook doen, zeker als je al een Ziggo abonnement hebt. Echter, als je daar een koppel korting krijgt is het ook maar summier hoor. Maar dit bespreek ik hier niet, dat is een topic die hier niet past. Magenta met Oranje/Rood vloekt een beetje 🆒

Toch wens ik je heel veel succes en hoop een beetje voor je dat T-Mobile met je mee wil denken. Uiteindelijk bekijken we het positief en wie weet hebben ze nog wel een leuke actie voor je? Heb even geduld, meestel duurt het 24 uur voor iemand van T-Mobile een reactie geeft op je antwoord. Fijne dag gewenst en hoop toch een klein beetje dat je blijft :8. Fijne dag nog gewenst!
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Kampen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wel jammer dat als je al 16 jaar trouwe klant bent je vandaag pas de forum hebt ontdekt en je ongenoegen komt uiten. Uiteraard, je goed recht!! Als je wat eerder hier had gekeken dan had je gezien dat meer mensen met die zelfde vraag zitten. Overigens wel goed dat je hier nog nooit bent geweest, wil zeggen dat je dus al 16 jaar toch heel erg tevreden bent geweest.

T-Mobile heeft daar een zeer eerlijk, en open, antwoord over: Iedereen krijgt al het laagste van het laagste in de abonnement prijzen. Als ze vaste klanten korting zouden moeten gaan geven, dan zijn de nieuwe klanten daar de dupe van, die zouden dan meer moeten gaan betalen. Daarom heeft T-Mobile besloten om iedereen te laten profiteren van een lage prijs. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om T-Mobile Samen af te sluiten en je kan nog eens Extra Punten Sparen, allemaal dingen die je er toch maar gratis bij krijgt. Daarnaast is het mogelijk om nieuwe klanten aan te melden en dan verdien jij er ook nog eens 25,- euro mee.

Al met al, klinkt dit natuurlijk zeer positief, al zeg ik het zelf. Zelf ook al jaren klant en zou voor geen goud willen overstappen. Heb dat 1x gedaan en ben met hangende pootjes terug gekomen 🙂.

Daarnaast had je natuurlijk nog voor eind Maart eventueel kunnen overstappen van je huidige abonnement naar een Go abonnement en daar had je ook nog eens extra korting van 15,- euro (vasten klanten korting en overstappen zonder dat het je geld kost). Dat was toch best super netjes voor alle vaste klanten. Uiteraard hoop ik dat een T-Mobile medewerker nog iets voor je kan betekenen, ze zullen altijd hun best doen.

Overstappen naar Vodafone kan je ook doen, zeker als je al een Ziggo abonnement hebt. Echter, als je daar een koppel korting krijgt is het ook maar summier hoor. Maar dit bespreek ik hier niet, dat is een topic die hier niet past. Magenta met Oranje/Rood vloekt een beetje 🆒

Toch wens ik je heel veel succes en hoop een beetje voor je dat T-Mobile met je mee wil denken. Uiteindelijk bekijken we het positief en wie weet hebben ze nog wel een leuke actie voor je? Heb even geduld, meestel duurt het 24 uur voor iemand van T-Mobile een reactie geeft op je antwoord. Fijne dag gewenst en hoop toch een klein beetje dat je blijft :8. Fijne dag nog gewenst!
Badge +13
Beste Kampen wanneer je contract binnen 4 maanden afloopt zie je bij inloggen bij My T Mobile dat je mag verlengen.
Er word al jaren niet meer pro actief benadert dat konden de meesten klanten namelijk nit waarderen dat overviel te veel.
Verder zijn oude en nieuwe klanten hetzelfde iedereen word gewaardeerd en ook zijn veel prijzen al zo scherp dat er weinig/niks amders aangeboden kan worden.
Dat is een bewuste keuze geweest van T Mobile verder kan je punten sparen voor kadootjes of korting.
Ook is er T Mobile Samen waarmee je wat extra korting kan krijgen.
Sorry maar beide reacties spreken mij niet aan! Iets met verkooppraat, terwijl ik gewoon een stukje service verwacht en dan is verkooppraat heel goed, maar mij overtuigen met breng een klant, dat je nu pas het forum ontdekt of je kunt ook puntjes sparen vind ik heel goedkoop. Ik heb het forum gevonden en neem weer afscheid van het forum.
Tja, dan zit je op een klantenforum... een forum ter beschikking gesteld voordat klanten elkaar kunnen helpen... toch echt verkeerd met je verhaal.

Probeer de chat of bel (niet gratis) de klantenservice, in alle andere gevallen, gezien hoe onvriendelijk je doet, zal ik je niet snel missen... Dat is echter jouw gemis (pun intended), want de vaste groep is erg actief, uitermate interactief en, zoals je kan zien in de voorgaande reacties, erg behulpzaam in het helpen om de leukste en beste voordelen uit je abonnement te halen. Acties die alleen T-Mobile klanten kunnen krijgen...
Hi kampen,

Jammer om te horen! Ik zie dat Poco-Loco en Serviceweb je van wat meer achtergrond hebben voorzien, maar laat één ding duidelijk zijn: wij willen jou heel graag behouden. Helemaal gezien je lange en trouwe klantverleden van 16 jaar (!!) jaar lang! Hoe zou je het daarom vinden als één van mijn collega's telefonisch contact met je opneemt om alle mogelijkheden te bespreken? Geef dan vooral door wanneer je het best bereikbaar bent, dan zorg ik ervoor dat we dan contact met je zoeken.

Laat het maar even weten - ik hoor het graag!

Reageer