Beantwoord

wat gaan juli mij aanbieden

• 28 januari 2019
  • 9 reacties
  • 555 Bekeken

bij veel andere aanbieders.betaal ik zeker de helft minder.voor 2 keer zo veel meer.
wat doen jullie om ij te houden als klant.want € 120.op jaar basis,vind ik wel de moeite waard.
om bij T.Mobiel te vertrekken.doe mij een redelijk aanbod.
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2019, 18:14

Beste @boeselaer

Al de aanbiedingen en prijzen staan online en zijn voor iedereen gelijk.

Misschien kom je in aanmerking voor Klantvoordeel, dat kan leuk oplopen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Klinkt wel heel bijzonder... Wat voor aanbod zoek je? Dus hoeveel belminuten en hoeveel data? Dan kan er makkelijker gekeken worden hoe je 10 euro per maand minder kunt betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @boeselaer
Al de aanbiedingen en prijzen staan online en zijn voor iedereen gelijk.
Misschien kom je in aanmerking voor Klantvoordeel, dat kan leuk oplopen.
Reputatie 5
Badge +10
Ben ik heel benieuwd waar je hetzelfde krijgt voor de helft.
Ik denk dat dat onmogelijk is.
Hoor het graag van je.

Bedankt
Reputatie 3
@boeselaer : je weet toch dat appels en peren niet dezelfde prijs hebben ...
Reputatie 5
Badge +4
Bij TM heb je 120 belminuten die je ook voor bellen vanuit NL naar EU landen kunt gebruiken en kan je bijvoorbeeld na je bundel internetten op lage snelheid. Er zijn niet veel providers die dat bieden, dus weet je zeker dat je appels met appels vergelijkt?
Reputatie 2
Bij TM heb je 120 belminuten die je ook voor bellen vanuit NL naar EU landen kunt gebruiken en kan je bijvoorbeeld na je bundel internetten op lage snelheid. Er zijn niet veel providers die dat bieden, dus weet je zeker dat je appels met appels vergelijkt?
Ik vraag me wel af, of Ben veel verschilt met t mobile.
Reputatie 5
Badge +4

Bij TM heb je 120 belminuten die je ook voor bellen vanuit NL naar EU landen kunt gebruiken en kan je bijvoorbeeld na je bundel internetten op lage snelheid. Er zijn niet veel providers die dat bieden, dus weet je zeker dat je appels met appels vergelijkt?Ik vraag me wel af, of Ben veel verschilt met t mobile.

onder andere: geen 4G in het buitenland, geen buitenland bundels buiten de EU, geen internetten op lage snelheid na je bundel, geen 120 minuten bellen van NL naar de EU. Het is maar net wat je belangrijk vindt als klant.
Reputatie 7
Badge +18

Bij TM heb je 120 belminuten die je ook voor bellen vanuit NL naar EU landen kunt gebruiken en kan je bijvoorbeeld na je bundel internetten op lage snelheid. Er zijn niet veel providers die dat bieden, dus weet je zeker dat je appels met appels vergelijkt?Ik vraag me wel af, of Ben veel verschilt met t mobile.
onder andere: geen 4G in het buitenland, geen buitenland bundels buiten de EU, geen internetten op lage snelheid na je bundel, geen 120 minuten bellen van NL naar de EU. Het is maar net wat je belangrijk vindt als klant.

Bij Ben heb je wel 4G in het buitenland (EU) alleen niet bij alle providers.
Reputatie 5
Badge +4

Bij Ben heb je wel 4G in het buitenland (EU) alleen niet bij alle providers.

Standaard geen 4G in het buitenland volgens Ben zelf, maar er schijnt aan gewerkt te worden.

Reageer