Vraag

wat is waar,?

ik ben al sinds 3 jaar t-mobile gebruiker.

Een maand geleden stond er een actie van t-mobile over internet en bellen soms bij t-mobile site.

En ik wil gebruik maken van t-mobile aktie wanneer ik die afneemt kan ik 7,50 euro korting krijgen via online.

Op deze aktie staat wanneer ik gebruik maakt, krijg ik nieuwe modem, gratis antivirus en anti-spam erbij.

Maar dan moet ik via bepaalde nummer bellen omdat ik al een bestaande klant ben van online..

Helaas kan ik niet bellen (ik ben jammer genoeg doof), dus ben ik naar t-mobile zaak in roosendaal gegaan om te vragen of ze voor mij kan regelen.

Een van de medewerker kan voor mij doen.en heeft voor mij gebeld maar helaas verbood een van de medewerkers hem om voor mij te regelen.

Dus heeft mijn dochter voor mij geregeld. Maar let wel op aan andere kant van online medewerkers heeft helemaal niks gezegd dat de vaste klenten geen nieuwe modem krijgen bij verlenging van contract. hoewel ik duidelijk heb gemaakt dat ik de actie van t-mobile gebruik wil maken .

Dus rijst de vraag, Wat is waar ondanks de actie van t-mobile ? Op site staat niks over de bestaande klanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 reacties

Geen reactie

Reageer