Beantwoord

wat voor abbonement heb ik momenteel?

• 6 februari 2021
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Twee weken terug een belletje gekregen om m’n abbonement te verlengen die afloopt rond eind april. Ik heb aangegeven dezelfde bundel (4gb internet totaal) én nummerbehoud te willen.Vervolgens een bezorgafspraak gemaakt voor vandaag, hiervoor moest ik tekenen. In het pakketje zat blijkbaar een nieuwe sim-kaart, maar ik dacht dat een nieuw sim-kaart helemaal niet nodig was bij het verlengen van een sim-only abbonement? Hier heb ik nog niks mee gedaan, er staat wel een mobiel nummer met de pin/puk code erop. Nu is mijn vraag waarvoor ik eigenlijk heb zitten tekenen? Ik weet op dit moment niet of ik m’n huidige sim kan gebruiken, of ik de nieuwe sim uberhaupt moet gebruiken? Ik zou ook nog een contract krijgen maar die heb ik nooit ontvangen. In mijn t-mobile kan ik nog gewoon verlengen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 februari 2021, 07:42

Hallo @Kay95 

Bij een verlenging krijg je geen nieuwe simkaart, en kan je ook niet kiezen voor nummerbehoud, ik ben bang dat je een nieuwe abonnement hebt.

Staat er een andere 06 nummer op de kaart en heb je een bevestigingsmail ontvangen?

In je T-Mobile account zie je dan normaal ook je verlenging als het goed gegaan was/is.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Kay95 

Bij een verlenging krijg je geen nieuwe simkaart, en kan je ook niet kiezen voor nummerbehoud, ik ben bang dat je een nieuwe abonnement hebt.

Staat er een andere 06 nummer op de kaart en heb je een bevestigingsmail ontvangen?

In je T-Mobile account zie je dan normaal ook je verlenging als het goed gegaan was/is.

Het klopt dat er een andere 06 nummer op staat. De mail die ik heb ontvangen heet “je bestelling” met de eerste zin “als je bent er bijna”. Ik weet niet of er nog de mogelijkheid is om dit abonnement te cancelen, maar het voelt alsof ik door de medewerker in de maling ben genomen. Wel heb ik gisteren nog een sms gekregen dat m'n nummer wordt behouden en naar “m'n nieuwe provider” (nog steeds T mobile) wordt overgezet.

In mijn T mobile bij verlenging zie ik niks anders staan als normaal.

Reputatie 7
Badge +18

@Kay95 

Wacht even de reactie van een moderator af.

Online verlengen via de website was veel beter geweest, zelfde prijs en biedt meer overzicht.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kay95 

Ik kijk graag met je mee! Kun je mij een privébericht sturen met het nieuwe 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Hi @Hajar ,

Ik heb je een bericht gestuurd met alle gegevens.

Reageer