Beantwoord

Wat voor voordelen heb ik bij verlenging?

hallo, ik heb op dit moment een samsung s3 toestel met abbonement van 2 jaar.. ik zou in mei mijn contract willen verlengen en de iphone 6 willen maar wat voor voordelen zou ik kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door Minty 26 februari 2015, 20:08

Ik snap dat je alvast benieuwd bent naar de mogelijkheden maar dat is nu moeilijk te zeggen aangezien de acties minstens 1 keer per maand veranderen. Het is nu in ieder geval wel zo dat vernieuwers €1,- extra korting krijgen bij Stel Samen & Stel Bij ten opzichte van nieuwe klanten. Ik raad je aan om te bellen met het gratis nummer 0800-8104 zodra je kunt vernieuwen (dat is binnen 4 maanden voor einddatum contract).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Ik snap dat je alvast benieuwd bent naar de mogelijkheden maar dat is nu moeilijk te zeggen aangezien de acties minstens 1 keer per maand veranderen. Het is nu in ieder geval wel zo dat vernieuwers €1,- extra korting krijgen bij Stel Samen & Stel Bij ten opzichte van nieuwe klanten. Ik raad je aan om te bellen met het gratis nummer 0800-8104 zodra je kunt vernieuwen (dat is binnen 4 maanden voor einddatum contract).
Reputatie 7
Badge +20
Hey shavv.

Gaaf dat je bij ons wilt blijven! :D

De uitleg van Minty is helemaal top! Het is inderdaad lastig om nu al te bepalen wat jouw voordeel zal worden en je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum gaan verlengen. In jouw geval is dat dus inderdaad in mei. 🙂 Te zijner tijd kun je bellen met het nummer dat Minty je heeft gegeven en anders kun je ook even aan de bel trekken, dan zetten we je gegevens en wensen door naar onze collega's van Sales!

Als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden!

Reageer