Beantwoord

Weinig HTC Toestellen bij T-Mobile

• 6 mei 2016
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 21 reacties
Ik mag deze maand gaan verlengen en ben al 8 jaar tevreden met T-Mobile, echter ook een HTC fan. Kom er achter dat T-Mobile naar 1 model te koop heeft. Erg karig! Waarom is dat?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 6 mei 2016, 11:08

HTC is vorig jaar extreem negatief behandeld in reviews, alles was slecht, matig over had 'oververhitting' als probleem. In mijn optiek, gezien hoe goed die M9 presteert bij mij, uitermate onterecht en... de eerste volledig subjectieve troep is ook dit jaar alweer te zien geweest.

Kijk maar eens op Tweakers hoe de review over de HTC 10 is 'bevallen'.

Door het verleden ligt er nu geen goed aanbod, maar verlengen via een derde partij / reseller verandert niets aan je opties. Je koopt het alleen in bij een andere partij in.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Misschien een optie om eens bij een reseller te kijken.
HTC is vorig jaar extreem negatief behandeld in reviews, alles was slecht, matig over had 'oververhitting' als probleem. In mijn optiek, gezien hoe goed die M9 presteert bij mij, uitermate onterecht en... de eerste volledig subjectieve troep is ook dit jaar alweer te zien geweest.

Kijk maar eens op Tweakers hoe de review over de HTC 10 is 'bevallen'.

Door het verleden ligt er nu geen goed aanbod, maar verlengen via een derde partij / reseller verandert niets aan je opties. Je koopt het alleen in bij een andere partij in.
Reputatie 2
Dank voor jullie reacties. Ik begrijp het. Maar vind signaal wat T-Mobile geeft toch jammer. Gaan de "domme" massa achterna.
Voor mij nooit een Htc meer, Samsung is 10 x beter!!!!
Reputatie 2
@fam.henzen Dat mag natuurlijk. Ik vind Samsung plastic troep.
Reputatie 4
Badge +7
@Leo45 Plastic troep?
Hehe, ik hapte al niet op de opmerking omdat deze discussie eruit voort zal komen ;)

Zeker de vorige generaties Samsungs hadden veel plastic waar HTC veel metaal gebruikte. Alhoewel ik van zowel de S6 and S7 (en de Edge varianten) moet toegeven dat Samsung er een net en degelijk toestel van heeft gemaakt, ben ik met mijn HTC niet bang dat die stuk is als hij valt. Beschadigd ja, natuurlijk, maar ik ben niet bang dat hij het niet meer doet.

Dat gevoel, mijn gevoel!, is toch anders bij Samsung's Galaxy range aan toestellen.

Alleen, we komen dan dus in het emotionele gedeelte betreffende toestellen. Zijn Samsung's 10x beter? Nee, absoluut gesproken heeft geen enkel merk tot op heden OOIT een toestel geleverd dat een letterlijke factor 10 beter was dan de concurrentie. Nog nooit... Op zijn best komen merken van tijd tot tijd met iets wat nog niemand heeft, maar een factor 10 is nog nooit gehaald.

Zijn Samsung's beter dan HTC?

Ja, waarschijnlijk wel. In absolute zin scoort de Samsung range over het algemeen beter op hardware dan de HTC range. Ook de afwerking en nazorg wint Samsung regelmatig, doch... waarom zou ik dan (tot op heden) nooit een Samsung kopen?

HTC voelt steviger aan, ondanks dat testen redelijk dezelfde absolute stress beperkingen tonen. HTC's Sense is persoonlijk fijner dan Touchwiz en misschien is het puur uitstraling, maar Samsung trekt me niet. Samsung mag dan beter zijn, ik moet nog steeds een scherm van een HTC breken. Ik, mijn vrienden met HTC's en eigenlijk iedereen die ik ken met een HTC. Samsung's.... Tja, daar ken ik niet heel veel meer mensen mee en toch ken ik daar wel meerdere voorbeelden bij. Dus alles is puur persoonlijk perspectief.

Wat betreft dat T-Mobile het aanbod niet heeft, daar kan ik heel kort over zijn:

T-Mobile is een merk onafhankelijke provider die derhalve ook elk merk zou moeten kunnen aanbieden. Als provider zijn zij geen elektronica winkel, derhalve is het niet realistisch om de laagste prijs altijd te verwachten, maar het aanbod zou wel alles moeten omvatten.
Reputatie 4
Badge +7
@PocoLoco Ik ga het niet voor je uitproberen om een Samsung te laten vallen.
Ik heb tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met Samsung, dus voor mij geen reden om over te stappen op een ander merk. Zal niet zeggen dat ik nooit een ander merk zal nemen, het hangt er van af wat de ervaringen met Samsung zijn in de toekomst. Het gevoel is gewoon goed nu.
Reputatie 2
@pocoloco Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ooit de Galaxy S 3 gehad zakelijk. Liep altijd vast, maar ik vond de schil en menu van Samsung niet fijn. Verder zit ik al 35 jaar in de electronica en ervaar met Samsung veel problemen met voeding etc. Is ook puur persoonlijk. Laten we het er maar op houden dat iedereen leek er loopt wat hij wil en aan deze discussie een einde maken. Ik ga toch een HTC nemen.

Reageer