Beantwoord

Werking Pre order

• 23 maart 2013
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Beste T-mobile, 

Ik heb net de HTC one ge-preorderd. De levertijd is circa 3 weken. Ik heb mijn abonnement verlengd en ik heb het eenmalige bedrag net betaald via Ideal. Het is mij alleen volledig onduidelijk wat er nu volgt ? Krijg ik over 3 weken een mail over de levertijd ? Of krijg ik iedere week een mail met de actuele levertijden ? Wanneer ik kan dan een afspraak maken voor de bezorging ? 

Laat ik voorop stellen dat het mij niet uit maakt dat de levering 3 weken gaat duren, daar heb ik zelf voor getekend alleen zou ik graag de werking van dat pre-orderen willen begrijpen en weten hoe het nu in zijn werk gaat.

Ik hoor graag van jullie

MvG, 
FlyingDutchJan
icon

Beste antwoord door tribaltim 23 maart 2013, 19:47

Hoi FlyingdutchJan, 

Allereerst welkom op dit forum! 
Goed om te lezen dat je je abonnement bij TMobile verlengd hebt! 

Als er een levertijd op een toestel is van drie weken moet je die tijd inderdaad afwachten. 
Zodra het toestel leverbaar is, zal je hier bericht van krijgen en dan uiteraard ook de mail om een bezorgafspraak te maken. 

Mocht je over drie weken nog niks gehoord hebben zou ik even contact leggen met de klantenservice, aangezien zij veel meer in kunnen en waarschijnlijk ook meer aan kunnen geven over de levertijden en dergelijke. 

Ik hoop dat je vraag zo een beetje beantwoord is, mocht dit niet het geval zijn of heb je nog meer vragen, stel ze dan gerust! 
Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi FlyingdutchJan, 

Allereerst welkom op dit forum! 
Goed om te lezen dat je je abonnement bij TMobile verlengd hebt! 

Als er een levertijd op een toestel is van drie weken moet je die tijd inderdaad afwachten. 
Zodra het toestel leverbaar is, zal je hier bericht van krijgen en dan uiteraard ook de mail om een bezorgafspraak te maken. 

Mocht je over drie weken nog niks gehoord hebben zou ik even contact leggen met de klantenservice, aangezien zij veel meer in kunnen en waarschijnlijk ook meer aan kunnen geven over de levertijden en dergelijke. 

Ik hoop dat je vraag zo een beetje beantwoord is, mocht dit niet het geval zijn of heb je nog meer vragen, stel ze dan gerust! 
Groetjes Tribaltim
Vraag is duidelijk en goed beantwoord. Mij is alleen nog onduidelijk over wanneer het abonnement in gaat ? Ik las iets over micro sim ? Ik heb een HTC sensation en die ondersteunt geen micro sim maar een gewone sim ? Kan ik dan mijn oude sim gebruiken zolang ik mijn nieuwe niet heb ?
Reputatie 5
@FlyingdutchJan

Je kunt inderdaad het simkaartje nog gewoon gebruiken zolang je het nieuwe kaartje niet activeert via My T-Mobile. Daarnaast ontvang je een 'normale' simkaart waaruit je een micro sim kunt drukken, je kunt het nieuwe kaartje zo dus tijdelijk als normale simkaart gebruiken voordat je 'm uitdruk om in je HTC One te gebruiken.

Reageer