Beantwoord

Wijzigen abonement

• 6 april 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Heb voor mijn zoon in augustus 2015 zijn sim only abonnement verlengt Nu is zijn tel kapot en wou hij een ander abonnement met tel bij jullie nemen Nu blijkt dat ze mij een 2 jarig abonnement hebben gegeven Het is trouwens niet aan mij gemeld. Je krijgt ook geen contract wat je moet ondertekenen alleen in een klein schermpje in de winkel je handtekening zetten Wil hij nu een ander contract met tel moet hij 70 euro betalen en 3,5 jaar bij jullie blijven Ik vindt dit niet klantvriendelijk Hoop dat er toch een oplossing komt voor dit probleem
icon

Beste antwoord door Amy 7 april 2016, 16:35

Hey Boanda,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet.

Ik zie dat je zoon ook contact heeft gehad met de klantenservice. In de T-Shop is getekend voor het contract. Ook is daar precies besproken wat de verlenging inhield en was het mogelijk om het contract door te nemen. Waren jullie in de veronderstelling dat het een 1-jarig contract was?

Wanneer jullie weer willen verlengen met een nieuw toestel dan is het inderdaad mogelijk om een Early Renewal aan te gaan. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Verder ben ik nog wel benieuwd wat er precies met het toestel aan de hand is. Veel problemen zijn namelijk zelf op te lossen of kunnen opgelost worden met een reparatie. In dit forumtopic vind je een aantal tips hiervoor.

Verder is er geen andere manier om deze situatie op te lossen. Willen jullie het laten weten als er verder nog vragen zijn? We helpen je hier graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Boanda,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet.

Ik zie dat je zoon ook contact heeft gehad met de klantenservice. In de T-Shop is getekend voor het contract. Ook is daar precies besproken wat de verlenging inhield en was het mogelijk om het contract door te nemen. Waren jullie in de veronderstelling dat het een 1-jarig contract was?

Wanneer jullie weer willen verlengen met een nieuw toestel dan is het inderdaad mogelijk om een Early Renewal aan te gaan. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Verder ben ik nog wel benieuwd wat er precies met het toestel aan de hand is. Veel problemen zijn namelijk zelf op te lossen of kunnen opgelost worden met een reparatie. In dit forumtopic vind je een aantal tips hiervoor.

Verder is er geen andere manier om deze situatie op te lossen. Willen jullie het laten weten als er verder nog vragen zijn? We helpen je hier graag verder.

Reageer