Vraag

Wijzigen voorwaarden na telefonische verlenging

• 2 maart 2012
  • 1 reactie
  • 860 Bekeken

Op 20 feb 2012 heb ik telefonisch een contract verlenging genomen. het betreft een i150 smart voor 1 jaar met een iphone 4s 16g voor 289,95Inmiddels hed ik de telefoon geleverd gekregen op 23 feb en 28 feb de factuur.Hierin staat een contractperiode van 2jaar. Als ik op de nieuwe abonnementen kijk kost deze 259,95 voor exact het zelfde abonnement 2jaar 259,95.Inmiddels met klantenservice gebeld en die bevestigen dat het contract voor 2jaar staat.Dit was telefonisch niet afgesproken en duidelijk heb ik hier dan ook geen enkel voordeel bij. sterker nog het kost mij 30 euro meer en ik zit vast aan weer een abonnement van 2jaar.Klantenservice vertelt mij dat ze er niets aan kunnen veranderen.Gaarne wil ik dat dit gecorrigeerd wordt en een nieuw contract mij toegestuurd wordt waarin de voorwaarden staan zoals ik die op 20 feb 2012 afgesproken heb nl 1jaar.met vriendelijke groet,Marc

Edit: persoonlijke gegevens verwijderd, zie ook de huisregels. Moderator Ries.

1 reactie

Inmiddels via sms bericht van t-mobile dat ze alle mogelijke contracten hebben bekeken en ze helaas niets voor me kunnen doen.. Maw jammer het is onze fout maar helaas voor u.

Inmiddel ook consumenten bond ingelicht en er is hier dus sprake van misleidende verkoop. Wordt dus een gerechtelijke procedure.

Resume : t-mobile klantenservice biedt mij een verlenging van een contract aan voor 1jaar en mijn klanten voordeel zou dus 100,- euro zijn vervolgens wijzigen ze de afspraak en wordt het contract 2jaar hetgeen mij dus geen enkel voordeel meer oplevert.

Reageer