Beantwoord

Wijziging abo

Ik heb recent mijn contract verleend, maar ik wil een wijziging toebrengen voordat ga in gaat. Hoe kan ik dat het beste doen. Ik wil van 500 mb terug naar 250 mb.

Mijn tweede vraag is: als ik dat na dat het contract ingegaan is doe, brengt het dan extra kosten mee?
icon

Beste antwoord door Harvey 13 augustus 2014, 15:11

Ik heb recent mijn contract verleend, maar ik wil een wijziging toebrengen voordat ga in gaat. Hoe kan ik dat het beste doen. Ik wil van 500 mb terug naar 250 mb.

Mijn tweede vraag is: als ik dat na dat het contract ingegaan is doe, brengt het dan extra kosten mee?

Je contractverlenging moet dan in z'n geheel geannuleerd worden. Ik zie dat je het online hebt gekocht. Binnen 8 dagen kan je een aankoop op afstand annuleren. Informatie hierover staat op onze website Binnen je contract kan je namelijk niet verlagen naar 250 MB.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Je contractverlenging moet dan in z'n geheel geannuleerd worden. Ik zie dat je het online hebt gekocht. Binnen 8 dagen kan je een aankoop op afstand annuleren. Informatie hierover staat op onze website Binnen je contract kan je namelijk niet verlagen naar 250 MB.
Hey ik zie dat bij aankoop van de samsung s4 mini het verschil tussen 250mb en 90min (25eu) - en 500mb en 90min (28eu) maar 3 euro is. Zal het wel mogelijk zijn om van 0min naar 90 min te verhogen zonder extra kosten en zonder mijn abo te annuleren?
Ook wil ik hier graag aan toevoegen dat dit systeem nogal onpraktisch is. Dat ik mijn abo settings niet kan wijzigingen ook is mijn abo officieel niet ingegaan. En dat ik het contract moet opzeggen voor een minor wijziging.
Reputatie 4
Hoi Dimitri,

helaas is het nodig om voor elke wijziging in het afgesloten contract een nieuw contract op te stellen. Ik snap dat dit onpraktisch is maar hier zitten voorwaarden en juridische redenen achter. 🙂

Reageer