Beantwoord

Zakelijk abonnement verlengen

• 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 618 Bekeken

8 mei jl werd het verkeerde abonnement per mail verstuurd door telesales medewerker Kevin Kammeraad, nog geen 10 minuten later mailde ik dat dit niet het gevraagde abonnement was, na 6 gesprekken en 9 dagen later word het abonnement ontbonden, de medewerker zou een mail sturen naar een manager met het bericht dat hij een fout had gemaakt en met de vraag om mij terug te bellen en mij het gevraagde abonnement aan te bieden. Nu 27 mei en weer 10 telefoongesprekken verder en na 10 x de belofte teruggebeld te worden, kan ik wel zeggen dat ik helemaal klaar ben met T-Mobile Zakelijk, ik hoop dat er iemand mij kan doorverwijzen naar iemand die “wel” het gevraagde abonnement kan opsturen en zakelijk als dienstverlenend ziet gezien T-Mobile niet de enige aanbieder is.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2019, 14:43

Hi R Heijn,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk je abonnement wilt verlengen bij ons! Ik zie dat dit inmiddels is doorgezet en dat je zo snel mogelijk wordt gebeld! Excuses voor hoe het is gelopen en ik verwacht dat het nu wel goed gaat. Mocht je na morgen nog niet zijn gebeld, laat het mij dan weten dan ga ik erachter aan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi R Heijn,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk je abonnement wilt verlengen bij ons! Ik zie dat dit inmiddels is doorgezet en dat je zo snel mogelijk wordt gebeld! Excuses voor hoe het is gelopen en ik verwacht dat het nu wel goed gaat. Mocht je na morgen nog niet zijn gebeld, laat het mij dan weten dan ga ik erachter aan!

Reageer