Beantwoord

Zakelijk abonnement wijzigen

• 22 december 2017
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Hoi,
ik heb 3 zakelijke abonnementen, waarvan 2 sim only. Bij 1 van die nrs wil ik het abonnement wijzigen, ik heb er nl geen toestel meer bij en ik wil een toestel bestellen. Dit zou alleen via de website kunnen. Prima, maar na een half uur surfen weet ik nog steeds niet hoe en waar. Dus... roept u maar!

Ik heb overigens nooit inloggegevens voor zakelijk T-Mobile beheer ontvangen, gebruik dus My T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 december 2017, 13:31

Hi Heidi,

Wat fijn dat je je abonnement wilt verlengen. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat kan doen. Als je nog geen beheerder bent dan kun je dat zelf activeren via My T-Mobile. Mocht het online verlengen niet lukken dan kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Bel naar 0800-8102 . Zij helpen je graag verder!

Fijne feestdagen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Heidi,

Wat fijn dat je je abonnement wilt verlengen. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat kan doen. Als je nog geen beheerder bent dan kun je dat zelf activeren via My T-Mobile. Mocht het online verlengen niet lukken dan kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Bel naar 0800-8102 . Zij helpen je graag verder!

Fijne feestdagen!

Reageer