Vraag

Zakelijk of prive abonnement met Android toestel

• 24 juni 2016
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

De afgelopen 2 jaar heb ik een zakelijk abonnement gehad echter volgens mij een te duur abonnement gehad waarbij ik extra moest betalen voor bellen naar België en ik mijn bundel bij lange na niet op gebruikte.

Ik heb geen voorkeur voor een zakelijk abonnement ik heb vooral het idee dat ik hierbij duurder uit ben.

Ik wil nu dus een voordeliger abonnement met een Android toestel. Ik gebruik mijn telefoon voor facebook, watsapp, internet en soms om te bellen :8 Ik heb de afgelopen 8 jaar altijd een HTC gehad echter de batterij houd het nog geen 3 uur vol dus deze staat niet meer op nr 1. Wel heeft de voorkeur een Android toestel ik denk dat dit voor mij het makkelijkst is.

Mijn huidige abonnement loopt tot 26-09-2016 dus als het goed is kan nu gaan kijken voor een vervolg.

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar welke telefoon jullie adviseren. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste maar up to date vind ik wel fijn.

Graag jullie tips

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Artos,

Welkom op het forum!

Ik ga je niks voorschotelen 🙂 Want vaak is het puur persoonlijke smaak en ervaringen met bepaalde merken.Zo wil jij geen HTC meer, anderen zweren erbij.

Het is heel simpel. Je weet wat je nu betaalt (wij niet) en wat de abonnementen zijn die je kunt krijgen. Vergelijk deze dan en kies een telefoon die je zou kunnen bevallen.

Je geeft aan veel te bellen naar België? Neem dan een Stel Samen en Stel Bij abonnement, zo kun je gratis bellen naar landen in de EU. Zoek er een leuke telefoon bij en vergelijk dit met de zakelijke variant.

Nogmaals, je kent zelf je budget, je wensen, je maandelijkse kosten en noem maar op. We kunnen je wel een rijtje met opties hier neerknallen, maar dan kopiëren we alleen maar de shop ;)

Succes met je keuze!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Artos,

Slim om je abonnement even goed onder de loep te nemen voor je gaat verlengen. Goed om te zien dat KoenM je al van wat meer info voorzien heeft.

De toestelkeuzen is inderdaad natuurlijk persoonlijk. Zelf was ik altijd van de iPhone maar heb een tijdje geleden de switch gemaakt naar een Huawei en dat was ook prima. Andersom switchen kan natuurlijk ook maar het is maar net wat je fijn vindt. Als je per se Android wilt dan zou je nu natuurlijk goed voor een Galaxy S7, de opvolger van de S6, kunnen gaan bijvoorbeeld. Op Deze pagina vind je alle verschillende toestellen terug.

Wist je dat je op My T-Mobile ook gemakkelijk je verbruik kunt analyseren? In onderstaand plaatje zie je een screenshot van jouw My T-Mobile pagina als voorbeeld.

Als je een keer telefonisch wilt bespreken wat de mogelijkheden zijn dan kan dat natuurlijk ook. Geef ons dan even een seintje hier dan plannen wij een belletje in met een van onze verkoopadviseurs 🙂.

Reageer