Beantwoord

Zakelijk omzetten naar een particulier abonnement

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Ik heb momenteel een zakelijk abonnement bij T-Mobile maar wil graag, bv een sim only, persoonlijk abonnement op hetzelfde nummer afsluiten. Is dit mogelijk?
Dit omdat ik met zakelijk abonnement (vooralsnog) geen data in buitenland heb.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 augustus 2017, 10:26

Hi Shoebiedie,

Nee, dat is niet mogelijk. Als je een tweede abonnement wilt op je eigen naam dan krijg je een nieuw abonnement met nieuw nummer. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Shoebiedie,

Nee, dat is niet mogelijk. Als je een tweede abonnement wilt op je eigen naam dan krijg je een nieuw abonnement met nieuw nummer. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Hi,

Dank je wel!
Mijn vraag is eigenlijk of ik op hetzelfde nummer 2 abonnementen kan afsluiten. Dus naast het zakelijke abonnement wat ik zal aanhouden, een Sim Only op mijn eigen naam/rekening kan krijgen.
Ofewel kan je op 1 nummer 2 verschillende abonnementen hebben?

Dank alvast
Reputatie 4
Hoi Shoebiedoe,

Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je een Corporate Rateplan hebt. Dat zijn zakelijke abonnementen, speciaal op maat gemaakt voor het bedrijf waar je werkt. Een Corporate Rateplan valt inderdaad buiten de nieuwe EU-regulering. In jouw geval loopt het Corporate Rateplan contract nog tot 2019, dus het nog niet mogelijk om het nummer mee te nemen. Ik zou jou in dit geval juist adviseren om particulier Sim Only abonnement te nemen met een nieuw nummer. Dan kan je meteen gebruik maken van alle voordelen, zoals data & bellen in de EU. :)

Als je nog meer vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer