Beantwoord

Zakelijke abonnement loopt af, ik wil deze verlengen naar particulier

• 14 februari 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Bij verlengen kies ik een particulier abonnement in plaats van mijn huidige zakelijk abonnement. Echter bij het bestellen staat de bedrijfsnaam er nog bij, die ik niet kan aanpassen naar particulier, en moet ik de zakelijke voorwaarden accepteren. Ik hoef toch geen contractovername formulier in te vullen aangezien het een verlenging betreft?
icon

Beste antwoord door David 15 februari 2019, 11:17

Hoi Bartaling,

Begrijpelijk punt wat je aanhaalt, maar in dit geval moet er wel eerst contractovername plaatsvinden. Dit is een ander proces dan een verlenging namelijk en aangezien de aansluiting op de naam van jouw bedrijf staat, zal deze eerst omgezet moeten worden naar jouw eigen (particuliere) naam. Daarna kan het contract ook verlengd worden. Als je me een berichtje stuurt wanneer de overname en verlenging gelukt is, dan wil ik nog wel met je meekijken of alles goed is verwerkt en de gemaakte kosten. Het is namelijk inderdaad een wat dubbel proces, dus ik denk graag mee in oplossingen hierin!

Ik hoor graag van je of het allemaal is gelukt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Als je zorgt dat je klantgegevens in je forumprofiel staan (niet op dit openbare forum vermelden), dan kan een moderator je gegevens erbij zoeken en je helpen dit in orde te maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bartaling,

Begrijpelijk punt wat je aanhaalt, maar in dit geval moet er wel eerst contractovername plaatsvinden. Dit is een ander proces dan een verlenging namelijk en aangezien de aansluiting op de naam van jouw bedrijf staat, zal deze eerst omgezet moeten worden naar jouw eigen (particuliere) naam. Daarna kan het contract ook verlengd worden. Als je me een berichtje stuurt wanneer de overname en verlenging gelukt is, dan wil ik nog wel met je meekijken of alles goed is verwerkt en de gemaakte kosten. Het is namelijk inderdaad een wat dubbel proces, dus ik denk graag mee in oplossingen hierin!

Ik hoor graag van je of het allemaal is gelukt!

Reageer