Beantwoord

Zeer ontevreden over contact

• 8 mei 2018
  • 8 reacties
  • 322 Bekeken

Op 2 mei een email gestuurd vanwege verlengen van mijn abonnement en daarin gevraagd of ik een leuke aanbod kon krijgen. In de bevestigings mail stond dat er ik binnen 6 dagen een reactie zal krijgen maar wordt totaal genegeerd.

Namelijk op 11 mei mag ik verlengen en de telefoon die ik graag wil hebben (Samsung S9) is een stuk goedkoper bij andere aanbieders (o.a. Gsmweb.nl / Mobiel.nl). Bij T-mobile kost het zelfde toestel incl abonnement (5GB+Onbeperkt bellen) €49,- terwijl andere aanbieders 4 a 5 euro goedkoper zijn. Terwijl ik zelf 2 en mijn vrouw heeft 1 abonnement hebben lopen bij T-mobile. Maar ik vind het zeer teleurstellend dat mijn vraag/verzoek niet serieus wordt genomen en ik totaal wordt genegeerd terwijl ik over 3 dagen mag verlengen. Als dit de manier is hoe Tmobile omgaat met klanten stap ik liever over naar een andere provider die wel waarde hecht aan vaste klanten!!
icon

Beste antwoord door Rosan 8 mei 2018, 21:01

Beste badforyou derde partijen hebben hun eigen aanbiedingen en daar zal T mobile niet tegen gaan opbieden.
Natuurlijk krijg je wel reactie op mails maar dat zal met 6 werk dagen zijn en geen 6 dagen denk ik.
Maar ze zullen je geen persoonlijk aanbod per e mail versturen maar je zal wel een reactie op de e mail ontvangen.

Verder zijn bestaande en nieuwe klanten gelijk en is er kwa aanbod weinig tot geen verschil.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +13
Beste badforyou derde partijen hebben hun eigen aanbiedingen en daar zal T mobile niet tegen gaan opbieden.
Natuurlijk krijg je wel reactie op mails maar dat zal met 6 werk dagen zijn en geen 6 dagen denk ik.
Maar ze zullen je geen persoonlijk aanbod per e mail versturen maar je zal wel een reactie op de e mail ontvangen.

Verder zijn bestaande en nieuwe klanten gelijk en is er kwa aanbod weinig tot geen verschil.
Beste Rosan,

Ik weet niet of je hebt gekeken naar de bijlage die ik erbij heb geplaatst maar daar staat heel duidelijk BINNEN 6 dagen en niet NA 6 dagen.

De verwachting is ook niet dat ze daar tegen opbieden maar dat ze op ze minst een aanbod of een leuk aanbieding kunnen doen. Het gaat dan ook om de service ze verlenen en dat vind ik op dit moment bagger.
Badge +13
We zitten pas op werk dag 4 aangezien je het zo te zien pas in de avond heb gedaan?
Veel bedrijven gaan uit van werk dagen dus ik neem aan dat dat hier ook geld
En anders zou je nu op dag 6 zitten en er vanuit gaande dat je ook in je spam folder gekeken heb?
Verder is E mail de langzaamste manier van contact op nemen en zoals ik al zei zal T Mobile je geen aanbod per mail versturen.
In de mail zullen je linken naar de website en/of naar het telefoon nummer wat ook op de contact pagina staat en vermoedelijk een aanbod doen je te bellen om samen kijken naar de (bestaande) aanbiedingen.

Maar dat had ook gekund met een bericht op het forum alleen let wel ze kunnen je pas contacten over een verlenging na 11 mei eerder kan dat omdat je dan nog niet verlengbaar ben.
Dus jouw eerder een aanbod doen dan 11 mei is ook niet mogelijk.
Hoe kom jij erbij dat de mail "pas in de avond" is verstuurd? Nergens heb ik een tijdstip vermeld en jij gaat zomaar vanuit dat ik het in de avond heb verstuurd. Nou de mail is op 2 mei en precies op 08:54 uur gestuurd. Check voortaan even de registraties voordat je zomaar van ergens uit gaat. En ik ben ook niet achterlijk dat ik mijn spambox niet gecontroleerd heb. En deze communicatie van jou daar ben ik al helemaal niet van gediend! Zo hoor je niet met een klant om te gaan!

En ik heb gebeld en dat antwoordapparaat van jullie met alle doorkies keuzes heeft van zich zelf het gesprek beëindigd waardoor ik niet verder kon gaan! Vandaar dat ik deze manier heb gekozen!

En bespaar je energie om te reageren want ik ben er echt klaar mee! T-mobile en klantenservice, ben er klaar mee!
Badge +13
Misschien vergeet je dat dit een klant helpt klant forum is?
En ik moet dus uit gaan van jouw screen shot (en dus de informatie die jij hier schrijft) waarop boven aan staat 20.10 de tijd dat je screen shot genomen is?
Daarom stelde ik het ook als vraag zodat ik daar eventueel een wedervraag op kon krijgen.
Op die manier kan ik aan meer info komen zodat een moderator die dit later leest al meer weet.
Ik kan niet in klant gegevens dat kunnen enkel moderators en die reageren wanneer mede klanten er niet uit komen met 24/48 uur.

Graag wijs ik je wel op de regels van het forum om respectvol met elkaar om te gaan.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BadForYou,

Bedankt voor je berichtje op de Community! Goed dat je dit aankaart, ik ga je hiermee meteen verder helpen!

Laat ik ook meteen eventjes voorop stellen dat Rosan een mede-klant is en dus geen medewerkster. Zij probeerde je alvast op weg te helpen (bedankt Rosan!) totdat dit bericht opgepakt zou worden door ons. De moderators zijn inderdaad wel T-Mobile medewerkers, dus hier ben ik!

Dat terzijde, terugkomend op je vraag! Allereerst supertof dat je bij ons wilt verlengen! Wij kunnen natuurlijk altijd met je meekijken en meedenken met de opties die het beste bij jou passen, zodat je een goede keus kunt maken voor een nieuw abonnement! Zou je hierover gebeld willen worden? Dan kan ik je namelijk inplannen op een dag. Mocht je dat willen, laat me dan maar weten welke dagen je zou kunnen en welk tijdstip je het fijnst zou vinden: tussen 10:00 en 11:00 of tussen 7:00 en 18:30. Je kunt uiteraard ook het antwoord op de mail afwachten, wat jij het fijnst vindt! :)

Laat het mij maar weten, zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen!
Beste Jaimy,

Haar hulp zou ook gewaardeerd worden maar het is niet fijn indien men zonder feiten een conclusie trekt, maar goed dat terzijde.

Het liefst zou ik tussen 10:00 en 11:00 uur gebeld willen worden en graag het liefst zo snel mogelijk. Op 15 mei is mijn huwelijksjubileum en het toestel wil ik graag als cadeau aan mijn vrouw geven, vandaar mijn frustratie en teleurstelling.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BadForYou,

Snap ik! Andere klanten kunnen uiteraard niet de informatie inzien die wij als moderators wel kunnen zien, ze probeerde te helpen aan de hand van de informatie die zij kon zien - ik weet zeker dat het uit goede bedoeling was. Hoe dan ook ben ik er nu mee bezig, dus geen zorgen! :)

Als je haast hebt vanwege het jubileum, dan zou ik je aanraden zo snel mogelijk naar een T-Shop te rennen! Als het toestel op voorraad is, krijg je na een verlenging namelijk metéén het toestel mee! In de T-Shop kun je ook goed geadviseerd worden door één van de medewerkers in de shop over de abonnementen. Verder heb ik je ook nog even op de planning gezet om gebeld te worden (vrijdag tussen 10:00 en 11:00, want morgen zijn wij dicht vanwege Hemelvaartsdag). Je zult dan dus vrijdag sowieso gebeld worden, maar nogmaals: ik raad je zeker aan om zo snel mogelijk langs een winkel te gaan als er haast bij is, omdat je dan meteen het toestel in handen hebt.

Wel een erg mooi cadeau voor het huwelijksjubileum trouwens! Daar zal ze vast heel blij mee zijn!

Laat het me maar weten als ik je nog ergens mee kan helpen!

Reageer