Beantwoord

Zelfde betalen als een nieuwe klant?

• 26 juli 2016
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

13 jaar klant, opnieuw willen verlengen en hetzelfde betalen als een nieuwe klant??
Je zou toch mogen verwachten dat ze een stap extra voor je zetten..schandalig!
icon

Beste antwoord door Amy 27 juli 2016, 09:14

Hey Sabrina,

Welkom terug op het forum!

Deze vraag krijgen we inderdaad vaker. In dit topic geeft mijn collega David hier meer informatie over. Ik zie dat je ondertussen verlengd hebt! Super fijn om te zien dat je er toch uit bent gekomen met mijn collega van de verkoopafdeling. Jouw abonnement gaat in op 24 november en ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je Sony Xperia Z5! 😃

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Wel apart dat ik hetzelfde bericht een jaar geleden ook al plaatste..
Tis elk jaar/om de 2 jaar hetzelfde liedje..
Ik heb precies hetzelfde... En zojuist werd het Door de klantenservice prima gevonden als ik zou overstappen naar een andere provider omdat zij niets voor mij zouden kunnen betekenen.... Jammer en dat terwijl je een goede , trouwe en vaste klant bent!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sabrina,

Welkom terug op het forum!

Deze vraag krijgen we inderdaad vaker. In dit topic geeft mijn collega David hier meer informatie over. Ik zie dat je ondertussen verlengd hebt! Super fijn om te zien dat je er toch uit bent gekomen met mijn collega van de verkoopafdeling. Jouw abonnement gaat in op 24 november en ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je Sony Xperia Z5! 😃

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in dit topic.