Beantwoord

Zou worden teruggebeld over 'early renewal'

• 11 juni 2019
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

Ik zou vandaag om 16 uur worden teruggebeld door één van uw medewerkers. Dat is niet gebeurd helaas en ik merk dat de wachtrij nu zo lang ik dat ik het op deze manier doe.
Zoals gezegd zou ik teruggebeld worden. Ik zou laten weten welk toestel ik eerder wilde verlengen dan mogelijk ivm vakantie en feit dat camera van huidige toestel niet meer goed werkt. Afspraak was dat ik zodoende 2 weken voor het formele moment van 8 juli een nieuw toestel kon laten ingaan. Zou u mij alsnog zsm willen terugbellen of benaderen!
icon

Beste antwoord door Hajar 12 juni 2019, 11:16

Hi Hans,

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb dit direct doorgezet naar onze Sales afdeling zodat jij gebeld gaat worden. Ik hoop dat je renewal snel in orde wordt gemaakt! 😊
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb dit direct doorgezet naar onze Sales afdeling zodat jij gebeld gaat worden. Ik hoop dat je renewal snel in orde wordt gemaakt! 😊
ik ben nog niet teruggebeld en als ik de klantenservice probeer te bereiken krijg ik de horen dat de wachtrij langer is dan gewoonlijk. Ik ben over 3 weken met vakantie dus zou graag zien dat ik echt zsm wordt gebeld over: hoe we de early renewal gaan regelen.
Hans
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hans,

Het terugbellen kunnen we inderdaad niet binnen 1 of 2 dagen beloven, maar zeker wel binnen een week. Hajar heeft het voor jou doorgezet en ik zie dat mijn collega dit vandaag heeft opgepakt! Ben je inmiddels al gebeld en heb je een goed aanbod gehad? 😁
Beste Hajar. Nee is niet gebeurt. Heb dus zelf maar gebeld en het met collega van jou geregeld.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Gelukkig is het toch in orde gekomen en heb je nu kunnen verlengen. Ik wens je veel plezier met je verlenging. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer