Vraag

100 gratis sms

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb al enige tijd een Relax 300 Sim Only, 2 jaar + 100 sms. Nu zie ik mijn smsjes niet terug bij mijn overzicht op de website. Erg vervelend! Waarom is dat en hoe kan ik weten hoeveel smsjes ik op een bepaald moment nog kan versturen binnen de bundel?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
@Mij
Je ontvangt maandelijks 100 gratis sms-berichten. Dit zie je alleen terug op je factuur omdat dit een speciale promotie betreft, geen Sms Voordeelbundel. Op je factuur zie je onder het kopje 'Kortingen/overige kosten' de promotie staan. Je kunt dit ook zien op je specificatie. Achter de verzonden sms-berichten staat een bedrag van 0 euro en '(p)' om aan te geven dat het een promotie betreft.

Helaas is het bij deze promotie niet mogelijk om te zien hoeveel sms-berichten je nog over hebt. Je kunt het ook anders bekijken, wanneer je 3 sms-berichten per dag verstuurt zijn ze gratis.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie. Ik vind het wel erg onhandig, want de ene dag stuur ik nu eenmaal meer smsjes dan de andere dag. Kortom, ik ga met regelmaat over mijn tegoed heen, waardoor ik veel geld bij moet betalen. Het lijkt erop dat ik dit dus zelf bij moet gaan houden door het tellen van mijn smsjes...
Reputatie 2
Ik vind het inderdaad ook erg vervelend! Vroeger kon ik wel m'n (gratis) smstegoed inzien, maar toen ik m'n abonnement verlengd had stond het niet meer op de website! Weer minpunten voor de service van T-Mobile.. Destijds had ik hier al voor gebeld en het werd toen nog een storing genoemd die opgelost zou worden, maar zo te merken heeft T-Mobile het maar lekker zo gelaten zodat iedereen lekker buiten zijn bundel gaat!
Reputatie 5
@Loesk,

De 100 gratis sms'jes die je als promotie bij je abonnement ontvangt zijn niet zichtbaar via My T-mobile, op je factuur zie je hoeveel sms'jes je daarvan verbruikt hebt. Sms'jes zijn alleen zichtbaar als je een sms-bundel bij je contract hebt afgesloten.