Beantwoord

12 maanden gratis Deezer vervallen na 1 maand

Goedemorgen, ik heb op 22-12-2012 om 03.48 een email gehad om 12 maanden gratis onbeperkt van deezer gebruik te maken, ik hier maar tot 22-01-2013 gebruik van kunnen maken, om er dan vervolgens via T Mobile er voor te gaan betalen ( wat ik nu heb moeten doen, maar volgens mij klopt dit niet helemaal ) als ik 12 maanden gratis zou krijgen moet ik daar toch ook nog niet eens via jullie voor gaan betalen, kunt u dit eens uitzoeken en mij mee helpen?? Met vriendelijke groet, M. van Stel 
icon

Beste antwoord door Tom 29 januari 2013, 15:22

@dansivo welkom op het forum!

Deze actie is bij ons niet bekend. Zou je de email naar ons willen doorsturen? Ik stuur het e-mailadres waarnaar je deze kunt sturen middels een privébericht naar je toe. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@dansivo welkom op het forum!

Deze actie is bij ons niet bekend. Zou je de email naar ons willen doorsturen? Ik stuur het e-mailadres waarnaar je deze kunt sturen middels een privébericht naar je toe. 🙂
Hier een soortgelijk verhaal!
Mij is gratis dezer voor de contractduur aangeboden en zie nu pas na bijna 2 jaar dat ik er elke maand een tientje voor betaald heb 😮
Reputatie 7
Badge +20
iniesje schreef:

Hier een soortgelijk verhaal!
Mij is gratis dezer voor de contractduur aangeboden en zie nu pas na bijna 2 jaar dat ik er elke maand een tientje voor betaald heb :O

Hi iNiejse,

Het is niet de bedoeling dat je in elk topic dezelfde reactie plaatst. Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer