Beantwoord

2,50 korting met T-Mobile Samen

• 28 december 2017
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb een groep aangemaakt met in totaal 3 personen.
Ik zie dat ik kan kiezen voor €2,50 korting per maand op mijn abonnement.
Dit zou toch €5 per maand moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 december 2017, 10:13

Hoi Inamina,

Leuk dat je een groep hebt aangemaakt! Kun je gratis en voor niets profiteren van korting. :D

Ik zie dat je op dit moment nog een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en daarvoor geldt dat je kunt kiezen uit een aantal cadeaus, waaronder €2,50 korting op je factuur. Maar niet getreurd, ik zie ook dat jouw nieuwe Go-abonnement op 5 januari 2018 ingaat en dat betekent dat je vanaf dat moment €5,00 factuurkorting krijgt met twee of meer abonnementen in je groep!

Dat is toch een fijn nieuwjaarscadeautje! Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag van je. Voor nu wens ik je vast een fijne jaarwisseling. 🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Inamina,

Leuk dat je een groep hebt aangemaakt! Kun je gratis en voor niets profiteren van korting. :D

Ik zie dat je op dit moment nog een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en daarvoor geldt dat je kunt kiezen uit een aantal cadeaus, waaronder €2,50 korting op je factuur. Maar niet getreurd, ik zie ook dat jouw nieuwe Go-abonnement op 5 januari 2018 ingaat en dat betekent dat je vanaf dat moment €5,00 factuurkorting krijgt met twee of meer abonnementen in je groep!

Dat is toch een fijn nieuwjaarscadeautje! Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag van je. Voor nu wens ik je vast een fijne jaarwisseling. 🆒
Prima, dank je!
Hi inamina, ik ben zelf op zoek naar een t-mobile samengroep waar ik kan aansluiten. Heb je in jouw groep een plekje voor mij? Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Inagan,

Je kunt in dit topic terecht om leden voor jouw T-Mobile Samen groep te zoeken! Daar zie je andere oproepjes of kun je zelf een oproepje plaatsen. Succes! 😃

Reageer