Beantwoord

4G data simkaarten Dongel-USB?

• 16 maart 2016
  • 10 reacties
  • 1809 Bekeken

Reputatie 2
Dank voor de toezegging dat ik 2 simkaarten krijg voor data. Goede actie!:)

Ik wil een van die simkaarten gebruiken voor mijn laptop en Ipad. Ik heb daar een usb-stick of dongel G4 voor nodig.
Welke heeft T-mobile (uiteraard zonder data abonnement, dus los verkocht) en wat is de prijs?
Zijn ze via de T-mobile winkel in bijvoorbeeld Nieuwegein te verkrijgen? Kan ik dan de gespaarde punten inwisselen voor deel betaling?

Overigens misschien wel een mogelijke vervolg op de simkaarten-actie door deze (liefst met wat feestkorting i.v.m. beste netwerk....:? ) groots aan te bieden. Wellicht dat men dan ook weer gaat overstappen naar een hogere Data bundel.....

Groeten en alvast bedankt voor beantwoording

Herman
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 17 maart 2016, 13:23

Hi Hajar, Hermen en Toetsie.

De link die Hajar heeft geplaatst is niet voor een lossen usb-stick maar in combinatie met een abonnement.

Gebruik de volgende link: https://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/prepaid-internet

Dan kun je zien wat je kunt kopen. Stick los in winkel is mogelijk prijs is mij niet bekend. In combinatie met Prepaid simkaart wel. De Prepaid simkaart hoef je niet te gebruiken. Dus prijs is dan wel goed.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hermam,

Welkom op ons Forum!

Leuk om te zien dat je blij bent met ons MB-verdeler. Je kan een internet stick kopen zowel online als in een T-Mobile shop. Op deze pagina kun je meer informatie daarover vinden. Als je genoeg T-Mobile Extra punten heb dan kun je die ook inwisselen in de shop.

Ik wil je ook bedanken voor je tip. Dit ga ik zeker doorgeven.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Reputatie 2
Hi Hajar
De link werkt niet????
Alvast bedankt voor je reactie 1
Groeten Herman
Reputatie 7
Badge +20
Hi Herman,

Bij wij werkt de link wel. Kun je het ook via een andere browser proberen? Ik gebruik zelf Google Chrome.

Laat mij weten of het lukt! 🙂
Reputatie 2
Hi Hajar
Op mijn iPhone 6 geprobeerd met safari en met Chrome Helaas geen van beide succes, bij. Beide melding dat link niet goed is
Ben benieuwd
Reputatie 4
Badge +7
@Hajar bij werkt die link ook niet.
Reputatie 2
Hi Hajar
Ook geprobeerd via de shop van T-mobile, daar alleen iPads e.d. met abonnement, maar heen dongle 4g
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hermen en Toetsie,

Wat vreemd dat jullie hem niet kunnen openen. Ik heb het net ook op een ander laptop geprobeerd en ik kan hem wel openen. Probeer eens via T-Mobile shop te zoeken op internet stick. Als het goed is zie je dan een 4G stick van Huawei.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Badge +7
Hi Hajar, Hermen en Toetsie.

De link die Hajar heeft geplaatst is niet voor een lossen usb-stick maar in combinatie met een abonnement.

Gebruik de volgende link: https://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/prepaid-internet

Dan kun je zien wat je kunt kopen. Stick los in winkel is mogelijk prijs is mij niet bekend. In combinatie met Prepaid simkaart wel. De Prepaid simkaart hoef je niet te gebruiken. Dus prijs is dan wel goed.
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel Robert voor de juiste linke en je uitleg! Kunnen jullie deze wel openen?
Reputatie 2
Geachte heer, mevrouw van de Einde

Bedankt voor deze oplossing

Vriendelijke groet
Herman van Nispen

Reageer