500 euro extra kosten ondanks Web 'n Walk?????

• 23 oktober 2010
  • 6 reacties
  • 637 Bekeken

Reputatie 2
Mijn man keek vanavond toevallig op het account van mijn zoon (17) en zag dat er in 4 dagen tijd 540 euro extra kosten op de belstatus staan.
Hij heeft sinds 2weken Web 'n Walk plus.
We weten zeker dat hij niet noemnswaardig veel gebruik heeft gemaakt van het internet.
Hoe kan dit?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Pffff, ik hoop inderdaad dat het een foutje is. De WnW-bundel staat wel in zijn account.
Maandag maar fff bellen dan.
Bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 6
Badge +9
Hier hetzelfde probleem, bekijk net mijn factuur van mijn Relax Online 25 abbo met 2 jaar gratis internet en zie dat ik 220 Euro internetkosten moet betalen.

Dat staat op de factuur??
Er staat ook een internetbundel bij?
Dan is het zeker geen probleem , ff de klantenservice bellen want dan gaat er iets fout.

@ de overige posters, inderdaad de factuur afwachten, daar vind je de kosten niet terug die de belstatus nu weergeeft, aan het begin is de status wat van slag.

Gr,
CENTAUR
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem, bekijk net mijn factuur van mijn Relax Online 25 abbo met 2 jaar gratis internet en zie dat ik 220 Euro internetkosten moet betalen.
Reputatie 2
Maandag Tmobile bellen?

Heeft weinig zin, krijgen ze toch een standaard antwoord dat ze de factuur moeten afwachten...
Reputatie 2
Maandag Tmobile bellen?
Reputatie 2
Dit is wel heel erg vervelend. Ookal maakt hij geen gebruik van het internet kan het zijn dat de mobiel data gebruikt, bijvoorbeeld als hij zijn mail op zijn mobiel ontvangt, of andere aplicaties gebruikt, bijvoorbeeld het weer ontvangen.

Maar als u een web n walk bunden hebt mogen deze kosten niet voorkomen omdat dit voor 100% gedekt is. staat er op uw t-mobile account wel dat hij een een web n walk bundel heeft?

Heeft hij bijvoorbeeld een nummer gebeld en vergeten op het gesprek op te hangen?
In iedergeval veel succes en ik hoop dat u de snel achter zult komen waar deze kosten vandaan komen.