Vraag

Aanbieding 1 maand gratis WnW

Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik heb zojuist op het abo van mijn zoon deze aanbieding aangeklikt. Het staat al vermeld bij zijn overzicht. Kan hij er dan ook nu al gebruik van maken? Of duurt dat een dag of zo..?

Alvast bedankt.

This topic has been closed for comments

94 reacties

Reputatie 2
Ik heb me 2 weken geleden voor hetzelfde aangemeld en toen de helpdesk gebeld met dezelfde vraag.

Het antwoord was, dat je er meteen na aanmelding (is dan te zien op je overzicht) gebruik van kan maken.

Inderdaad klopte dit, want ik heb inmiddels een faktuur ontvangen waarop geen extra kosten stonden.

Veel plezier ermee!
Reputatie 2
Dat gaat helemaal goed komen. 😃
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 2
Hallo,
deze vraag zal ongetwijfeld al meerdere keren zijn gesteld, maar....
je kunt nu 1 maand gratis w&w proberen, maar zit ik er dan niet mijn hele contractperiode aan vast, en vervalt het automatisch??

Groetjes Raymon
Reputatie 2
Als ik het goed heb gelezen is het vrijblijvend en zit je er niet aan vast.

Ik heb me aangemeld en zou een bevestiging krijgen maar heb hem toe nu toe nog niet gehad op m'n mail, ik ga dus ook nog niet internetten.

Bij de wijzingen staat hij al wel aangegeven.
Reputatie 2
Je zit nergens aan vast. Na een maand gratis WebnWalk gebruikt te hebben vervalt dit automatisch. Let wel even op dat wanneer je je aanmeldt voor een maand gratis WebnWalk, je eigenlijk een email ter bevestiging zou moeten krijgen maar in de praktijk gebeurt dat haast niet.
Hou daarom zelf bij via My T-mobile of WebnWalk al is geactiveerd, zodat je wel ook echt een maand er gebruik van kan maken.
Dus @ Pongo: je gratis maand WebnWalk is al ingegaan;-)
Reputatie 2
Kun je het gebruiken als het bij je overzicht van je Abonnement staat?
(ik heb geen mail gekregen)

Groetjes
Reputatie 3
Raymonn schreef:

Kun je het gebruiken als het bij je overzicht van je Abonnement staat?
(ik heb geen mail gekregen)

Ja, je kunt het dan gebruiken.
Reputatie 2
dit heb ik gratis gekregen je mag het dan 1 maand uitproberen

maar t-mobile wanner gaat dit in want anders kost het me heel veel? ik heb nog geen e-mail gehad of wat dan ook

mvg,
Reputatie 2
Ik heb op de aanbieding geklikt,
maar ik krijg maar een bevestigingsmail..

Is het zeker dat ik nu een maand lang gratis kan internetten?
En mag je op alle sites?
En kan ik er nu al gebruik van maken, ook al heb ik nog geen bevestiging gekregen?..
Reputatie 2
Excusues, ik bedoel dat ik maar GEEN bevestigingsmail krijg...
Reputatie 5
@justmariis, ik weet niet of je de bevestigings e-mail inmiddels hebt ontvangen, maar de maand gratis web'n'walk is vandaag ingegaan.
Op My T-Mobile kun je bij 'mijn abonnement' kiezen voor 'wijzig je abonnement'. Hier zie je al je contractdetails staan. De web'n'walk Standaard zie je hier ook bij staan.
Reputatie 2
docfoxx schreef:

Je zit nergens aan vast. Na een maand gratis WebnWalk gebruikt te hebben vervalt dit automatisch. Let wel even op dat wanneer je je aanmeldt voor een maand gratis WebnWalk, je eigenlijk een email ter bevestiging zou moeten krijgen maar in de praktijk gebeurt dat haast niet.
Hou daarom zelf bij via My T-mobile of WebnWalk al is geactiveerd, zodat je wel ook echt een maand er gebruik van kan maken.
Dus @ Pongo: je gratis maand WebnWalk is al ingegaan;-)

Dat je nergens aan vast zit en dat het automatisch vervalt is niet waar. Je wilt niet weten hoeveel werk wij hier aan gehad hebben. Voordat ik de aanbieding accepteerde heb ik de klantenservice gebeld om te vragen of het echt gratis was en of het echt automatisch stopte. Dit was volgens de mevrouw aan de telefoon inderdaad het geval. Mijn ouders vertrouwde het niet helemaal en hebben me na 2 weken nog een keer laten bellen. Toen kreeg ik een heel ander antwoord. Je moet het zelf een paar dagen voor het einde van die maand afzeggen. Paar dagen voordat de maand af was heeft mijn vader zelf opgebeld om het af te zeggen, nog een keer gevraagd het echt gratis was. Ja, het was echt gratis en het was nu stopgezet. Krijg ik na een paar dagen een contract thuisgestuurd voor Web 'n Walk, met als tijd en datum precies wanneer mijn vader gebeld had om het op te zeggen! Dus in plaats van dat ze het hadden stopgezet hebben ze het vast gezet!!! Nou ja. Mijn vader weer opgebeld, gingen ze eerst het gesprek naluisteren (nou sorry, maar wij wisten niet dat ze dit doen, hoor je dit niet te vragen???) en toen kregen we inderdaad gelijk. Dus wij hebben in totaal 4 keer gebeld voor een gratis proefmaandje! Echt niet normaal. En dit is niet eens de enige klacht die we over T-mobile hebben. Jammer, toen het nog gewoon Orange was had ik deze problemen niet.
Reputatie 5
@Lindie, ik zie dat je een verkeerde bevestigingsbrief hebt ontvangen. Je hebt verder wel gebruik gemaakt van de maand gratis web'n'walk en deze bundel is ook na een maand verwijderd.
Gesprekken worden alleen opgenomen om gebruikt te worden voor trainingsdoeleinden. Indien een gesprek wordt opgenomen dan hoor je dat aan het begin van het gesprek.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@Lindie, ik zie dat je een verkeerde bevestigingsbrief hebt ontvangen. Je hebt verder wel gebruik gemaakt van de maand gratis web'n'walk en deze bundel is ook na een maand verwijderd.
Gesprekken worden alleen opgenomen om gebruikt te worden voor trainingsdoeleinden. Indien een gesprek wordt opgenomen dan hoor je dat aan het begin van het gesprek.

Het gaat mij er dus om hoe T-mobile zijn klanten behandeld. Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van de maand gratis web'n'walk die ook verwijderd is, maar ik heb hier wel 4 keer voor moeten bellen terwijl er stond dat het automatisch stopgezet werd, en dat ook aan de telefoon verteld werd. En ik vind het vrij toevallig dat ik de verkeerde bevestigingsbrief krijg, die precies op het moment van afzeggen verstuurd is. Ik heb het nog een keer aan mijn vader gevraagd, zowel hij als ik hebben voor het gesprek niet gehoord dat het werd opgenomen. En als dat voor trainingsdoeleinden wordt gebruikt, waarom luisteren ze de gesprekken bij zoiets dan terug? Dat maakt me opzich verder niks uit, want zo kregen wij ons gelijk dan toch. En dat is maar een van de vele klachten.. Toen ik het abonnement nam koos ik voor nummerbehoud, dit zou een paar dagen duren voordat het in werking was, na een maand nog niet. Gebeld, ze waren het vergeten. Zouden het nu meteen doen. Na weer een maand nog steeds niks, weer gebeld, weer vergeten. Dus zoals je snapt, na deze 2 jaar voor mij geen T-mobile meer.
Reputatie 2
Jullie zijn al in mijn aanzien laag gezonken maar jullie beginnen echt steeds dichter bij de bodem te komen t-mobile.

Ik wil dus bij deze even alle mensen waarschuwen dat als je die aanbieding accepteert dat je er dan ook 1 jaar aan vastzit als je hetzelf niet annuleerd.

Jammer T-Mobile heel erg jammer 😞
Reputatie 2
wat bedoel je hier mee
Reputatie 2
Ik begrijp je niet echt.
Reputatie 2
Klanten worden gebeld om 1 maand lang gratis Web N Walk uit te proberen.
Maar als je in deze maand niet aangeeft dat je het op wil zeggen word deze internetbundel automatisch aan je abbonement toegevoegd tot het einde van je contract!
Reputatie 5
@Henjaly, bij de actie waar jij gebruik van maakt dien je inderdaad voor het verstrijken van de maand aan te geven of je web'n'walk wilt behouden.
Ik heb inmiddels voor je doorgegeven dat je web'n'walk na een maand stopgezet dient te worden. Je kunt tot 16 december 2009 gebruikmaken van je web'n'walk.
Reputatie 2
@ Annemarie

Wat is het verschil tussen de actie die ik aangeboden heb gekregen en die andere mensen heb gekregen?

En even voor de info, ik had gister zelf gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik het per direct wil laten beeindigen. 😃
Reputatie 2
De actie waar wij gebruik van hebben gemaakt hoefden we niet zelf op te zeggen, er stond toch duidelijk bij dat het automatisch stopgezet werd na een maand, wat overigens niet gebeurde.
Reputatie 2
Ik citeer je collega:
Geerteke schreef:

Ja, de proefperiode is vandaag ingegaan en als je de bundel niet wilt aanschaffen hoef je niets te doen. Web'n'walk standaard stopt automatisch na een maand.

HIer op het forum praten jullie dus ook hoe het het beste uitkomt voor T-mobile.
Reputatie 2
Ik ben ook ingegaan op de aanbieding en heb nu na 2 weken niet bepaald het gevoel dat het sneller gaat. Dus dacht ik, laat ik hem eens terug zetten, maar nu staat er bij het wijzigen:

VINKJE: web'n'walk Plus (huidige keuze)
1 maand w'n'w Plus tegen w'n'w Standard tarief,na de maand wordt de bundel gekoppeld aan je contract

En geen enkele andere keuze? Kan dit niet wat makkelijker, is het vertrouwen in de klant weg dat ik zelf niet even een vinkje kan zetten om mijn web n walk contract terug te zetten? Ik wil terug naar normaal en niet plus.
Reputatie 2
Raznov schreef:

Ik ben ook ingegaan op de aanbieding en heb nu na 2 weken niet bepaald het gevoel dat het sneller gaat. Dus dacht ik, laat ik hem eens terug zetten, maar nu staat er bij het wijzigen:

VINKJE: web'n'walk Plus (huidige keuze)
1 maand w'n'w Plus tegen w'n'w Standard tarief,na de maand wordt de bundel gekoppeld aan je contract

En geen enkele andere keuze? Kan dit niet wat makkelijker, is het vertrouwen in de klant weg dat ik zelf niet even een vinkje kan zetten om mijn web n walk contract terug te zetten? Ik wil terug naar normaal en niet plus.

En dit is dus waar ik de mensen probeer voor te waarschuwen in mijn eerdere posts.
Vind dit zo laag van t-mobile dat ze het stilzwijgend verlengen.
Want veel mensen weten dit niet en t-mobile hoopt natuurlijk ook dat zo min mogelijk mensen hier achter te komen of ontglippen zodat t-mobile een jaar lang extra inkomsten heeft.
Reputatie 4
@Raznov

Je kunt gewoon teruggaan naar een w'n'w Standaard bundel. Dat is geen probleem!

Ik heb het alvast voor je aangegeven. De einddatum van je proefperiode is 12/12/2009. Hierna maak je gewoon weer gebruik van een w'n'w Standaard bundel.