Vraag

Aanbieding 1 maand gratis WnW

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

94 reacties

Reputatie 2
Geldt deze actie nog steeds? Kan het niet meer vinden op de site en zou het toch graag een maandje willen proberen... 🙂
Reputatie 7
Zou het ook graag een maand willen proberen, heb deze aanbieding echter niet gehad.
Reputatie 2
Doe mij de aanbieding ook maar neem ik daarna tot het einde van mijn contract een abbonement .
Een aanbieding zou wel leuk zijn om 2010 te beginnen ...........
Reputatie 2
@moderator

Ik heb samen met mijn flex-abo een web n walk standaard bundel. Nu heb ik ook de aanbieding gekregen om een maand gratis web n walk plus uit te proberen. Alleen is vandaag de laatste dag van de maand, en ik heb geprobeerd om het op te zeggen via my t-mobile maar daar is geen optie voor. En bellen op de laatste dag van het jaar werkt ook niet na 5en. Dus nu mijn vraag, kan die plus aub stopgezet worden en mijn bundel terug naar standaard? Vriendelijk dank
Reputatie 4
@bhicks

Ik heb het per vandaag teruggezet naar 'web'n'walk Standard.
Reputatie 2
Ik heb een vraag.
Op 11 december werd ik gebelt door Tmobile met de aanbieding om vrijblijvend 1 maand mijn abbonement van W'n'W standaard te upgraden naar W'n'W plus. Ik heb toen expliciet gevraagd of er geen haken of ogen aan deze aanbieding zaten, en of dat het automatisch verlengd zou worden. Tevens zou ik binnen enkele dagen een brief ontvangen met de tijdelijke nieuwe bundenl (echter heb ik deze nooit ontvangen).De medewerker melde mij toen dat ik alleen mijn mening moest geven over het product en dat ik dan kon kiezen welk internet abbo ik zou doorzetten.
Ik heb tmobile proberen te bellen om mijn bevindingen door te geven, maar na 10 minuten in de wacht te staan vond ik het goed geweest.

Nu ik My Tmobile check zie ik ineens tot mijn verbazing dat ik nu vast hang aan een W'n'W plus Vast abbo. Terwijl dit totaal niet de bedoeling was.

Ik vind dat dit slecht geregeld is door Tmobile.

Graag uitleg van de Mod.

Mvg,

Frank.
Reputatie 2
Dit is bij mij precies hetzelfde.
Ik hoop dat iemand hier meer uitleg over kan geven!
groet
Reputatie 2
ik heb ook eens een maand gratis internet gehad
bij mij werd het na een maand gewoon weer eraf gehaald
zonder dat het doorliep
Reputatie 2
richardISmobiel schreef:

ik heb ook eens een maand gratis internet gehad
bij mij werd het na een maand gewoon weer eraf gehaald
zonder dat het doorliep

Het is niet gratis internet, maar gratis uitbreiding.
Ik wacht antwoord van een mod af....................
Reputatie 2
Hoi Frank,

Ik werd ook in december gebeld om mijn w'n'w up te graden voor een maand. Dat heb ik gedaan. Ook ik heb geen brief ontvangen (was ook mij beloofd). En er stond toen ik gister keek tot mijn schrik 'w'n'w vast' (net als jij hebt). Nu net T-mobile gebeld en toen hebben ze het w'n'w plus abbo voor me verwijderd. Dat kon nog want ik zou nog in de proefperiode zitten (wat helemaal niet waar is..). Dus ik zou ze gewoon weer proberen te bellen en net doen alsof je neus bloed en gewoon vragen of ze het willen weghalen.

Succes
Reputatie 4
@BelFrank

Er zijn twee verschillende actievoorwaarden omtrent de web'n'walk actiebundels. Bij de een gaat het na de einddatum van de actie automatisch van start, bij de ander wordt het automatisch stopgezet. In dit topic lees je meer hierover. Ik heb zojuist je bundel teruggezet naar een web'n'walk Standard Vast.
Reputatie 4
@tsk

Je hebt een Instant Email bundel! 😉
Reputatie 2
Bvos schreef:

Hoi Frank,

Ik werd ook in december gebeld om mijn w'n'w up te graden voor een maand. Dat heb ik gedaan. Ook ik heb geen brief ontvangen (was ook mij beloofd). En er stond toen ik gister keek tot mijn schrik 'w'n'w vast' (net als jij hebt). Nu net T-mobile gebeld en toen hebben ze het w'n'w plus abbo voor me verwijderd. Dat kon nog want ik zou nog in de proefperiode zitten (wat helemaal niet waar is..). Dus ik zou ze gewoon weer proberen te bellen en net doen alsof je neus bloed en gewoon vragen of ze het willen weghalen.

Succes

Bij mij PRECIES hetzelfde verhaal...
Ik vroeg ook om een schriftelijk bevestiging hiervan ook niet ontvangen!!! 2 dagen terug heb ik gemaild met een medewerker van tmobile, die zei dat ze 14 december brief hebben verstuurd die ik niet heb ontvangen (verbaast me niets van tmobile).
Dit ook tegen de medewerker gezegd en vertelt dat ik geen W&W plus meer wil maar de standaard EN vroeg hier een bevestiging dat dit ook daad werkelijk is gewijzigd, weer niet gebeurd (lekker bezug tmob)

Hierna naar een tmobile shop gegaan die hebben me wel heel snel geholpen! Die medewerker daar vertelde me ook dat de Plus is vast gezet wat inhoud dat ik hiervoor ook daadwerkelijk heb gekozen om voortaan te blijven gebruiken:S

Weetje tmobile een en al hoofdpijn! GEEN ACTIES meer voor mij!

Groetjes
Reputatie 5
@SeyitYildiz, ik zie dat je vandaag een e-mailbericht hebt ontvangen en dat je web'n'walk Plus is gewijzigd in web'n'walk Standard.
Reputatie 3
ik wil ook gebruik maken, maar dan via internet, print ik zelf de pagina uit, weet ik
meteen wat er afgesproken is. geen discussie achteraf denk ik zo.
Reputatie 2
Ik heb een mijn contract vernieuwd en hierbij ook W 'n W aangevraagd. Nu kan ik pas per de ingangsdatum van de verlenging (mei 2010) gebruik maken van W 'n W. Mijn vraag is: kan ik me nu tot het einde van het contract aanmelden voor het 1 maand proberen van W 'n W met mijn oude abonnement, zodat ik de tijd kan overbruggen tot mijn nieuw abonnent ingaat. Ik heb een Satio besteld, dus internet is dan wel zo leuk!
Reputatie 5
@tammetje, je kunt zelf web'n'walk toevoegen via My T-Mobile. Deze bundel loopt dan totdat je contractvernieuwing ingaat.
Reputatie 2
@annemarie: kan ik dan ook de gratis proefmaand W 'n W aanvragen die automatisch eindigt
Reputatie 2
sinds een paar weken staat er op MytMobile een banner : nu nog sneller internet op je mobiel , probeer nu een maand zonder extra kosten!
Bij de info staat :Je maakt gebruik van de promotie en ontvangt van T-Mobile de eerste maand web'n'walk Plus tegen je huidige web'n'walk Standard-tarief.
Dus ik heb dat gedaan, krijg ik m'n nieuwe factuur binnen, ben ik opeens m'n korting op w&w kwijt. Ik had w&w standard de eerste 12 maanden met 7 euro korting, ik behoor dus met mijn Flex 15 s.o. 7,50+2,95=10,45 te betalen, krijg nu een rekening van 19,25 , hoezo zonder extra kosten ? Ik heb hierover al een paar keer de KS proberen te bellen, maar door het geweldige netwerk van TM viel steeds de verbinding weg als ik eindelijk iemand aan de lijn had . Een keer heeft er iemand teruggebeld, maar ook dat gesprek viel weer na een halve minuut weg. Ik heb inmiddels al meer dan een half uur aan de telefoon gezeten i.v.m. deze actie, ook al omdat het w&w plus niet eens werkte op mijn mobiel, ( bleek in een oud Orange kaartje te zitten, dat is wel goed opgelost, kreeg gratis een nieuwe sim toegestuurd ) Nu werkt MobileTV nog weer niet op m'n HTC Legend.
Al met al tot nu toe nog niet opgelost, vandaag dat ik het nu maar via het forum probeer.

Edit :
Inmiddels toch iemand van de KS te pakken gekregen, en die zou mijn factuur corrigeren, ik wacht de eerstvolgende rekening af.