Vraag

Aangemeld bij Family, bij mij zichtbaar, bij beheerder niet, hierdoor extra kosten!

• 2 maart 2011
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
Vorig jaar ben ik door mijn toegevoegd aan haar Family. Dit kon ik ook zien bij mijn gegevens, daar stonden alle namen waar ik mee kon bellen onder de voorwaarden van T-mobile Family. Toen in januari mijn rekening schrikbarend hoog was, ben ik gaan uitzoeken waarom. Tot mijn verbazing zag ik dat er een hoop kosten in rekening waren gebracht tussen mij en andere Family leden. Dit is dus niet terecht!
Toen ik mijn zus hierover informeerde is zij gaan zoeken en wat bleek, ik stond niet op haar lijstje tussen de Family leden. Er is dus is fout gegaan bij de registratie. Bij mij leek alles op orde, waardoor we niet eerder actie hebben moeten ondernemen,
Nu zit ik dus met te hoge kosten waar ik absoluut niet blij mee ben. Tmobile hierover gemaild een kleine twee weken geleden maar tot op heden nog geen reactie.
Heeft iemand anders hier ooit mee te maken gehad en hoe kan ik dit het beste aanpakken?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
@Jammer1

Kun je mij in een priv
Reputatie 2
Kan iemand AUB uitzoeken wat er aan de hand is met family.
De belminuten van de vaste abbonees worden van de gewone belminuten afgeschreven ook de sms -jes en de prepaidbellers bellen wel gewoon uit de familybundel.
Kan iemand AUB kijken wat er aan de hand is heb de klantenservice gebeld ze hebben het uitgezocht bij de td,ze hebbne me terug gebeld en zeggen dat er niks aan de hand is
Maar toch verdwijnen alle belminuten als je binnen de family belt.
Het enigste wat ze zeggen is wachten op je factuur meer kunnen we niet doen.

Dit antwoord word wel heel vervelend,ze kunnen net zo goed een bandje erop zetten scheelt personeelskosten want het is het enigste antwoord dat je krijgt bij tmobile.
Reputatie 7
@diri
Ik begrijp dat je het vervelend vindt maar ik kan je geen ander antwoord geven dan die je al van de klantenservice hebt gekregen. De belstatus geeft een indicatie van je verbruik. De kosten kunnen tussentijds niet worden gespecificeerd.

Mijn collega heeft je gegevens nagekeken en T-Mobile Family is correct geactiveerd. Er is je ook verteld dat als de kosten onverhoopt niet juist zijn berekend op de factuur deze uiteraard worden gecorrigeerd.

Meer informatie en uitleg over de belstatus vind je in het topic [thread=108644][Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].
Reputatie 2
Maar mijn normale belminuten staan nu op 0 e ik heb nu 1 euro overige kosten.
Ik heb van de 325 belminuten die ik had misschien 25 minuten gebeld buiten de family krijg ik de rest terug dan!.
Gaan jullie alles nakijken wat ik dan heb gebeld,want ik wil graag mijn belminuten terug vind dit heel lastig allemaal.

Ik hoor telkens dat de family correct staat maar waarom worden dan de belminuten van mijn gewone beltegoed afgeschreven!
Dit was voorheen nooit zo maar sinds mijn abonnement is overgezet 14 feb is het begonnen.
En alleen met de vaste niet met de prepaidbellers die kunnen wel bellen.
Er moet toch iets verkeerd zijn dat dit gebeurt.
Ik kan toch niet elke maand maar achter mijn factuur aan moeten gaan omdat het elke keer niet klopt dat is niet te doen.
Reputatie 5
@diri,

Ik wil je toch vragen de komende factuur af te wachten, op dit moment kan ik niet nakijken waar je overige kosten vandaan komen. Je komende factuur kun je omstreeks 14 maart inzien via My T-Mobile. Morgen ontvang je de nieuwe bundels, dit word in de loop van de dag zichtbaar op je persoonlijke My T-mobile account.