Beantwoord

Aanmelden voor Deezer

• 22 februari 2017
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Hallo,

Ik heb een aantal vragen over Deezer. Ik heb een proef abonnementje gehad van Deezer welke gratis was en welke ik graag wilde overzetten naar een T-Mobile Deezer account. Ik heb toen gebeld met een medewerker en die vertelde mij dat mijn account omgezet was. Nu kom ik er na twee maanden achter dat er alsnog steeds geld wordt afgeschreven van Deezer zelf, maar ook bij mijn T-Mobile factuur. Waarom ben ik niet goed ingelicht?

Ondertussen na veel gezoek uitgevonden hoe ik mijn account moest stopzetten, is dit gelukt. Nu wil ik mijn T-Mobile account van Deezer activeren en lukt mij dit niet. Dit terwijl het bedrag al twee maanden wordt afgeschreven. Hoe activeer ik nu dit account weer?

De vorige keer heb ik super goed antwoord gekregen hier, vandaar dat ik hier nu weer mijn antwoord zoek. Hier wordt ik beter geholpen dan via de telefoon.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes,

Shelley
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2017, 16:33

Hi Shelley,

Om te beginnen: Onwijs leuk dat je vorige keer zo goed geholpen bent dat je weer terug bent voor meer antwoorden! Heel aardig van je. 😃 Hopelijk doe ik het nu net zo goed!

Mijn collega Issam heeft vorige keer Deezer voor je toegevoegd aan jouw abonnement, omdat er wat verwarring was over de verlenging en het aanzetten van de bundel. Ik zie echter niet terug dat je vervolgens Deezer hebt geactiveerd.

Via deze link vind je een stappenplan hoe je Deezer als T-Mobileklant kunt registreren. Als je dat hebt gedaan, krijg je een bevestiging dat Deezer ook daadwerkelijk geactiveerd is en dan kun je onbeperkt jouw favoriete muziek luisteren!

Hopelijk lukt het met dit stappenplan, maar als het nog niet lukt of als je nog vragen hebt, laat het dan weten! We helpen je dan graag verder. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Shelley,

Om te beginnen: Onwijs leuk dat je vorige keer zo goed geholpen bent dat je weer terug bent voor meer antwoorden! Heel aardig van je. 😃 Hopelijk doe ik het nu net zo goed!

Mijn collega Issam heeft vorige keer Deezer voor je toegevoegd aan jouw abonnement, omdat er wat verwarring was over de verlenging en het aanzetten van de bundel. Ik zie echter niet terug dat je vervolgens Deezer hebt geactiveerd.

Via deze link vind je een stappenplan hoe je Deezer als T-Mobileklant kunt registreren. Als je dat hebt gedaan, krijg je een bevestiging dat Deezer ook daadwerkelijk geactiveerd is en dan kun je onbeperkt jouw favoriete muziek luisteren!

Hopelijk lukt het met dit stappenplan, maar als het nog niet lukt of als je nog vragen hebt, laat het dan weten! We helpen je dan graag verder. 🙂
Hallo David,

Bedankt voor het antwoord. Ik heb nu een account aangemaakt en hiermee ingelogd bij deezer app. Alleen staat hier nog steeds niet dat ik premium ben. Ik krijg nog advertenties met gratis dagen etc. Maar ik heb een abonnement. Als ik in de app wil activeren met tmobile geeft hij wederom een onjuiste code. Weet je hier misschien een oplossing voor?

Groetjes,
Shelley
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shelley,

Kun je mij het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw Deezer account in een privébericht sturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat jouw Deezer account wordt gekoppeld. Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂

Reageer