Beantwoord

Aanmelden voor T-Mobile Samen

• 1 februari 2016
  • 19 reacties
  • 819 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb nu de bundel T-Mobile Family.
Ik was te laat voor onderstaande hoewel ik me nog kon aanmelden deed ik het op de 30e het kon tot de 28e.

Je hebt nu Friends & Family. Daarom hebben we een nieuwtje voor je. Vanaf 1 februari is er
T-Mobile Samen. Daarmee heb je nog meer voordeel. T-Mobile Samen is namelijk gratis.

Bovendien ontvangen jij en je groepsleden allemaal elke maand een cadeau. Bijvoorbeeld 500 MB extra. Bellen onderling blijft gratis. Interesse? Geef dit voor 28 januari aan. Dan regelen we alles voor jou en je groep.

Ik kan niet in Mijn T-Mobile "T-Mobile Samen" instellen ik zie deze optie nergens. Hoe moet ik leden toevoegen? Hoe kan ik het in de toekomst aanpassen?
Komt het omdat ik nog steeds gebruik maak van de bundel T-Mobile Family?
icon

Beste antwoord door David 3 februari 2016, 12:56

Hey Onra,

Jammer dat je te laat was voor de automatische omzetting naar T-Mobile Samen! :S

Via je My T-Mobile kun je nu zelf nog de overstap regelen naar T-Mobile Samen, om vervolgens ook een groep aan te maken. Op onze T-Mobile Samen pagina zie je hoe je dit heel eenvoudig allemaal zelf kunt regelen!

Je hebt trouwens een kroontje bij je avatar om aan te tonen dat je veel reacties en berichten hebt geplaatst, daar zijn we erg blij mee en zo willen dat graag voor je onderscheiden! :D

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

19 reacties

hoihoi!

Hoewel ik natuurlijk geen expert ben heb ik hier toch zo mijn idee over.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat doordat je te laat was deze optie voor jou niet meer beschikbaar is.
Dit is natuurlijk super jammer! vooral omdat je je wel nog kon aanmelden.

Het is dus even wachten tot morgen. Ik verwacht dat een moderator je meer uitleg kan geven en hoop dat deze nog iets voor je kan betekenen.

Groetjes
Reputatie 4
Ik geloof dat het enige voordeel was dat alles automatisch zou worden geregeld.
Daarna moet je het zelf doen, alleen ik zie niet hoe je dat moet doen.

Je hebt nu Friends & Family. Daarom hebben we een nieuwtje voor je. Vanaf 1 februari is er T-Mobile Samen. Daarmee heb je nog meer voordeel. T-Mobile Samen is namelijk gratis.

Bovendien ontvangen jij en je groepsleden allemaal elke maand een cadeau. Bijvoorbeeld 500 MB extra. Bellen onderling blijft gratis. Interesse? Geef dit voor 28 januari aan. Dan regelen we alles voor jou en je groep.
Oke, dit wist ik niet.
Even wachten op een moderator dus!
Reputatie 4
Zijn er andere die overgestapt zijn van "T-Mobile Family" naar "T-Mobile Samen" en zo ja kun je leden toevoegen of verwijderen?
Reputatie 4
Off topic
Waarom heb ik een kroontje bij mijn Avatar?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Onra,

Jammer dat je te laat was voor de automatische omzetting naar T-Mobile Samen! :S

Via je My T-Mobile kun je nu zelf nog de overstap regelen naar T-Mobile Samen, om vervolgens ook een groep aan te maken. Op onze T-Mobile Samen pagina zie je hoe je dit heel eenvoudig allemaal zelf kunt regelen!

Je hebt trouwens een kroontje bij je avatar om aan te tonen dat je veel reacties en berichten hebt geplaatst, daar zijn we erg blij mee en zo willen dat graag voor je onderscheiden! :D

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 4
Bedankt David dat wou ik weten ook betreft die Avatar 🙂.
Ik heb maar 71 reactie, jij hebt 3766 reacties waarom heb jij geen kroontje?

Maar een ander vraag wie is er zo spontaan/ongeduldig geweest om, met alle respect, Gwen- zijn 1e opmerking als antwoord te benoemen?

Is dat niet de taak van de topic starter.
En moet het ook niet een antwoord op de vraag zijn.

Ik heb nu de bundel T-Mobile Family.
Ik was te laat voor onderstaande hoewel ik me nog kon aanmelden deed ik het op de 30e het kon tot de 28e. [/i]

Gemarkeerd als antwoord:
hoihoi!
Hoewel ik natuurlijk geen expert ben heb ik hier toch zo mijn idee over.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat doordat je te laat was deze optie voor jou niet meer beschikbaar is.

Leest die persoon wel de vraag en antwoord?
Waarom die 1e reactie?

Daadwerkelijk vra(a)g(en):
Ik kan niet in Mijn T-Mobile "T-Mobile Samen" instellen ik zie deze optie nergens. Hoe moet ik leden toevoegen? Hoe kan ik het in de toekomst aanpassen?
Komt het omdat ik nog steeds gebruik maak van de bundel T-Mobile Family?

Gelieve deze gemarkeerde antwoord ongedaan maken.
Indien niet mogelijk, helaas... mazzel voor Gwen.
Maar hoe dan ook, voortaan ophouden namens andere bepalen wat de antwoord op zijn/haar vraag is.
Hoogst irritant, zeker als het ook niet eens een antwoord op de vraag is.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Onra,

Als medewerker van T-Mobile krijgen we helaas geen kroontjes bij onze avatar, maar het T-Mobile logo. ;)

De topicstarter en moderators kunnen het antwoord markeren, dit was als antwoord gemarkeerd, omdat het inderdaad kwam doordat je te laat was, maar het is inderdaad wel een open deur. Je kunt nu in ieder geval het antwoord kiezen dat jij vindt voldoen.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 4
Hoi David,

Ah ja, jammer geen kroontje, je hebt in ieder geval een mooi serie badges en die T-mobile logo is ook niet slecht. :D

Maar ik begrijp je redenatie niet.
Ik wist niet hoe en waar je "T-Mobile Samen" kunt instellen omdat ik te laat was?
Haal je niet 2 dingen door elkaar? Of ik? :)

Wat me nog opvalt is dat degene die gebruik hebben van deze gemak, wat op zich niet zo moeilijk is om zelf te doen. (Ik moet het nog doen, kost een dag om T-Mobile family op te zeggen/verwerken.) Niet de voordeel hebben dan degene die te laat waren wel of niet bewust.

Tijdelijke actie!

Maak je vóór 1 maart je groep aan? Dan krijgen de groepsleden de eerste maand niet 500 MB, maar 1 GB! Bekijk de actievoorwaarden
Bovendien maak je kans op 1 van de 6 Mobile Photo Booths. Bekijk de actievoorwaarden
Reputatie 4
Ik kan niet een reactie als antwoord markeren.
Die knop ontbreekt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Zo te zien had mijn collega David inderdaad een kop koffie nodig! 😉 Ik heb nu het eerdere antwoord van hem gemarkeerd, mee eens dat dat het juiste antwoord is?

Gek dat je zelf geen antwoord kunt markeren! De topicstarter zou dit gewoon moeten kunnen. Ik neem aan dat je gewoon ingelogd bent als je dit probeert? Kun je eens een printscreen plaatsen van wat je ziet bij de reactie die je als antwoord wilt markeren?

Ik zie trouwens dat Friends & Family is verwijderd. Je kunt dus aan de slag gaan met het aanmaken van een T-Mobile Samen groep en vergeet niet je cadeautje te kiezen!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Onra,

Je schreef: "Ik kan niet een reactie als antwoord markeren.
Die knop ontbreekt."

Ook Thalina's reactie hierop heb ik gelezen. Hierop heb ik meteen even een vraag gesteld en door Amy laten testen of mijn theorie klopt. En jawel, hij klopt, dus Ik heb hierop een antwoord voor je.

Het is blijkbaar niet mogelijk voor klanten om nog een antwoord te markeren als het topic al beantwoord is geweest en daarna 'heropend' is. Wat je dan wel kunt doen is aangeven welke reactie je graag gemarkeerd wil zien. Het topic is ook weer open gezet, zodat je zelf kunt aangeven welke je gemarkeerd wilt hebben. 🙂
Reputatie 4
Bedankt Thalina,
Dat was inderdaad de reactie die ik als antwoord wou markeren.
Ik heb me overigens aangemeld voor de "T-Mobile Samen" ging zeer gemakkelijk als je weet waar het staat. Bedankt David.

Dit "T-Mobile Samen" is echt een van de betere acties van T-Mobile.
Helaas voor de SMS' jes,
Er zijn 3 prepaid klanten in mijn groep, ik ben benieuwd of zij zullen overstappen naar een vast abonnement gezien dat zij regelmatig sms'en.

Ik ben benieuwd wat deze gewaagde actie voor T-Mobile zal opleveren.
zo'n jaar gelden had T-Mobile bijna 4,3 miljoen klanten.
Nu 05-02-2016 zijn er zo'n 3,9 miljoen klanten.
http://

Ik vindt de optie "Dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur" leuk bedacht voor de spaarders onder ons. Ik zelf heb gekozen voor de "2,50 euro factuurkorting".

En bedankt Kaassausje en Amy om uit te zoeken waarom ik geen reactie als antwoord kan markeren. Volgende keer dus meteen aangeven wat ik als antwoord wil markeren.

Maar Kaassausje waarom heb jij geen kroontje bij je avatar?
Je hebt wel een roze Pac-man, wat is de gedachte daarachter?
Is er op forum iets te vinden over deze kroontjes, Pac-man's e.d. ik kan het niet vinden.
Reputatie 4
Oke, ik weet niet wat er gebeurd is maar de reactie die Thalina als antwoord had gemarkeerd is ongemarkeerd...:?
Op mijn mobiel zag ik het eerst als beantwoord maar nu is het weg.

Oke, ik heb nog een keer gekeken en toen zag ik pas de knop om het als antwoord te markeren.
Dus bij deze is de reactie van David als antwoord gemarkeerd door de topicstarter ik dus. :)

Jammer dat er geen gebak emoticon is dat gaat immers goed samen met koffie.:P Ik kan ook koffie gebruiken.
Misschien blijven de wijzigingen (gemarkeerd als antwoord, markering weer opheffen) dan ergens hangen, hij is vanmiddag weer op ongemarkeerd gezet, maar fijn dat de knop toch nog terecht is. Mysterieus.. Iets om uit te laten zoeken. ;)

Klant-Experts hebben een Pac-Man omdat wij alle posts opeten.
Ik kan inderdaad ook niets vinden aan uitleg over de symbolen, vaag, dacht dat daar wel iets over gepost was.

@Moderator: Kan er een topic komen over de ranksymbolen? Of kijken we er beide overheen? 😛
Reputatie 4
Misschien blijven de wijzigingen (gemarkeerd als antwoord, markering weer opheffen) dan ergens hangen, hij is vanmiddag weer op ongemarkeerd gezet, maar fijn dat de knop toch nog terecht is. Mysterieus.. Iets om uit te laten zoeken. ;)
Ik geloof dat, dat eerder aan mezelf lag, Ik had overheen gelezen waar je melde dat de deze topic weer open was gezet. :8
Het heeft elkaar dus gekruist.

@Moderator: Ik zou graag ook meer willen weten over die ranksymbolen.
Reputatie 4
Ik heb een verzoek geplaatst als bovenstaande verzoek voor meer uitleg betreft de ranksymbolen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Onra,

Sorry voor de late reactie! Ik heb net in jouw andere topic gereageerd. 🙂
Reputatie 4
Hey Onra,

Sorry voor de late reactie! Ik heb net in jouw andere topic gereageerd. :)

Super, geen probleem Amy. Het was geen dringende vraag of zo.

Ik nam aan aangezien deze topic al beantwoord was, het beter was om een nieuwe topic te starten.
Ik weet namelijk niet hoe jullie "T-Mobile Moderators" door de topics lezen, wel of niet beantwoord...

Reageer