Beantwoord

Aanvraag Extra Veilig Online

ik krijg vandaag via een mail en een sms te horen dat veilig online is aangezet, maar dat heb ik helemaal niet aangevraagd. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door David 14 september 2017, 11:18

Hey Marike22,

Tof dat je een verlenging bij ons hebt afgesloten! 😃

Ik heb even gekeken op jouw contract en de bevestiging en ik zie dat er in mei een verlenging is afgesloten met Extra Veilig Online. Dit is ook besproken met mijn collega, toen de verlenging werd afgesloten. Als je jouw bevestiging erbij pakt, dan zou je hier ook de bundel moeten zien, klopt dat? Extra Veilig Online beveiligt jouw telefoon tegen schadelijk internetverkeer, zodat je met een gerust hart kunt internetten! Altijd fijn toch? 🙂

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hey Marike22,

Tof dat je een verlenging bij ons hebt afgesloten! 😃

Ik heb even gekeken op jouw contract en de bevestiging en ik zie dat er in mei een verlenging is afgesloten met Extra Veilig Online. Dit is ook besproken met mijn collega, toen de verlenging werd afgesloten. Als je jouw bevestiging erbij pakt, dan zou je hier ook de bundel moeten zien, klopt dat? Extra Veilig Online beveiligt jouw telefoon tegen schadelijk internetverkeer, zodat je met een gerust hart kunt internetten! Altijd fijn toch? 🙂

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
is duidelijk, dank je wel!

Reageer