Beantwoord

Aanvullende internet bundel

Mijn internet is zo traag dat ik via een andere provider op dit forum ben.
Zelfs mijn email kan ik niet ontvangen via hspa+. Wat heeft dit voor zin als je bundel op is enje zelfs niet meer op de t mobile site kan komen om op te warderen dit op mijn tel gedaan. Binnen 1 minuut kunt u gebruikmaken van. Ik ben nu al 2 uur bezig en 2 × opgewaardeerd terwijl dit maar een keer kan en nog steeds pop3 heeft al 60 sec . Ik ga nu via mijn tel kpn een wifi verbindig maken om mijn klanten te bedienen, wat een puinhoop.
icon

Beste antwoord door Issam 18 juli 2016, 15:22

Hallo 1camper4u,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je snel internet wilt blijven gebruiken. Dit zou ook mogelijk moeten zijn.

Mocht je jouw simkaart in een tablet hebben geplaatst dan kan je de My T-Mobile applicatie downloaden en installeren. Als je internet snelheid wordt verlaagd dan gebeurt dit niet binnen de My T-Mobile omgeving. Het is dus makkelijker om je internet bundel te resetten via My T-Mobile.

Om je direct toegang te geven tot je internet bundel heb ik je weer MB's toegekend. Ik zie dat je vanochtend ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en één van onze collega's hebt gesproken. Is alles duidelijker geworden na dit gesprek? Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo 1camper4u,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je snel internet wilt blijven gebruiken. Dit zou ook mogelijk moeten zijn.

Mocht je jouw simkaart in een tablet hebben geplaatst dan kan je de My T-Mobile applicatie downloaden en installeren. Als je internet snelheid wordt verlaagd dan gebeurt dit niet binnen de My T-Mobile omgeving. Het is dus makkelijker om je internet bundel te resetten via My T-Mobile.

Om je direct toegang te geven tot je internet bundel heb ik je weer MB's toegekend. Ik zie dat je vanochtend ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en één van onze collega's hebt gesproken. Is alles duidelijker geworden na dit gesprek? Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Jep

Alsof ik het bovenstaande niet al geprobeerd had.

Vanmorgen maar een om uitleg gevraagd.
Storing wordt doorgegeven aan de technische dienst.
U krijgt 500 mb , hallo, ik heb niet voor niets 10 gb.
Toen ik vroeg om tegemoedkoming van € 7,50 voor de kosten die ik had gemaakt voor 1 GB extra bij KPN, no way.
Toen ik om 15.00 uur terug belde waren de opties uitgeput, en moest ik zelf met oplossingen komen tot het probleem wordt opgelost, erg vreemd.
Het werd prepaid 2 GB € 14,95 voor 2 GB deze worden vergoed door T-Mobile.
Enigste maar, ff naar de T- mobile winkel voor een kaartje, hopla betaald parkeren in Oosterhout. Alles uitgeleg kaartje mee voor € 5 en internetten maar, verre van dat, opwaarderen geen punt in alle maten en soorten 2 GB opwaarderen, oeps, heb toch niets anders te doen ff bellen 15 min in de wacht en dan medewerkster Aksan, op een gegeven moment zat ik haar uit te leggen hoe de vork in de ..... Van ellende maar € 15 opgewaardeerd en een sms gestuurd met zoiets van internet aan naar 4000, in de hoop. Morgen wordt ik teruggebeld door een medewerker die er iets meer kaas van.....
Zelf schuld had ik maar....... of is het of je nu door de kat of de......

Groet,
Joop Triëst
Reputatie 7
Badge +15
Hey Joop,

We hebben inderdaad te maken met een storing momenteel. Excuses voor het ongemak en ik vind het vervelend om te horen dat je hierdoor van het kastje naar de muur bent gestuurd.

Zodra de storing verholpen is brengen we je op de hoogte via een SMS. Helaas kunnen we in de tussentijd niets veranderen hieraan. Onze technische afdeling heeft het in onderzoek en zal het zo snel mogelijk oplossen. Mijn collega zal vandaag ook nog telefonisch contact met je opnemen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Daar ben ik weer

Keurig teruggebeld vanmiddag.
Uitgelegd dat het nog een hele toer was om te begrijpen hoe ik nu via internet 2 GB op mijn kaartje krijg.
Wat ik zelf had uitgevonden bleek juist, maar dat staat niet goed beschreven op jullie site.
Kaartje eerst opwaarderen tot 15 euro en dan internet xtra aan sms naar 4000, 2 GB voor 14,95.
Waarom staat dat er niet?

Nu nog de verrekening.
U krijgt van ons terug € 4,95 + € 14,95.
Ja maar het kaartje koste € 9,95 en geen € 4,95
Nee, we hadden afgesproken 5 euro nu blijkt het € 9,95 te zijn u krijgt het verschil terug omdat ik 5 euro heb gezegd, en u kunt het kaartje later nog gebruiken.
Hij bedoelde, bleek nu, kaartje € 5 moet u zelf betalen, (zeer vreemde constructie).

Hallo ik moest dit kaartje kopen om Überhaubt te kunnen internetten, of gaat het ook zonder?
Niet dus, wat vandaag is de storing nog steeds niet opgeheven.
Waarom zo flauw, ik doe toch ook niet moeilijk dat ik naar Oosterhout moet rijden en daar parkeergeld in de automaat moet gooien.
No € 4,95 + € 14,95 thats it.
Mijn laatste woorden waren ik zal aan jullie denken als ik in december ga verlengen.

Groet,
Joop Triëst
Daar ben ik weer
Mijn laatste woorden waren ik zal aan jullie denken als ik in december ga verlengen.

Kijk, dat zijn nog eens warme woorden!
Gelukkig heeft alleen T-Mobile last van netwerk storingen......
Was het niet slimmer geweest om dit meteen in een winkel werkend te krijgen, en te testen? Zo rij je niet voor niks op en neer....
Hallo

Gelukkig heeft alleen T-Mobile last van netwerk storingen......
Ja, dat schreef ik al in mijn vorige mail, of je nu door de kat of de hond gebeten wordt.

Jullie reacties zijn wel erg selectief.

Was het niet slimmer ...........
Ja, zo werd het mij ook voorgeschoteld door jullie, naar de winkel en klaar.
Niets was minder waar, in de winkel kon men niet opwaarderen dat moest ik zelf thuis doen.
Ga zelf maar eens kijken hoe duidelijk het op de site staat dat je eerst € 15 moet opwaarderen om daarna voor € 14,95 2 GB te kunnen downloaden ( ik zou zeggen € 14,95 2 GB Click en betalen.. Of dacht u dat ik iedere week prepaid kaartjes opwaardeer met mijn abbo. van 10 GB?
Ik heb nu 2 GB.

Maar nog belangrijker waar jullie geen antwoord op geven, het hoofdstuk vergoeding, uit mijn vorige mail.

Het is toch van de zotte dat je inderdaad heen en weer rijd met parkeerkosten en dat T-mobile het kaartje en de 2 gb maar ten delen wil vergoeden nl. € 19,90 i.p.v tel. kaart € 9,95 2 GB internet € 14,95 dat is toch € 24,90 terwijl ik zelf veel meer kosten heb gemaakt.
Wat laten jullie je in de kaart kijken voor € 5.
Te gek voor woorden.
Of moet ik als camper verhuurder mijn klanten missen door jullie storing?
Nee mevrouw we hebben een storing we kunnen de camper niet leveren, hoezo uw geld volledig terug, dat doet T-Mobile ook niet.
Kom nou zeg.

Groet,
Joop Triëst
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Aangezien jij de dupe bent geworden van de storing wil ik je graag tegemoet komen. Ik heb uit coulance in totaal €15 vergoed voor het ongemak. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt en ik hoop ook dat wij de storing snel oplossen zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van je databundel.

Ik wens je nog een fijne dag en als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hallo

Alweer het spoor bijster.
Lezen jullie zelf niet wat je op schrijft?
Dit is toch niet te volgen.

U schrijft u krijgt € 15 terug terwijl mij al € 19,95 was toegezegd.

Kosten kaart + 2GB €24,95
Kosten KPN extra 1GB € 7,50 anders kon ik de periode voor het kaartje niet internetten.
Kosten Molenschot - Oosterhout v.v. (17 KM X € 0,23 + € 2,- parkeergeld).
Totaal € 38,36

Ik heb het dan nog niet over de vele uren ergernis en werk wat ik er aan gehad heb.
Verteld u mij maar eens wat ik in totaal terug krijg, en hoe?

Groet,
Joop Triëst
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

We willen je tegemoet komen voor het ongemak, maar daar hoort parkeergeld niet bij. Ik heb zelf €15 vergoed boven op de €19,95 die je al had gekregen. Je hebt in totaal €35 vergoed gekregen dit zal zichtbaar zijn op je factuur.

Heb je nu wel meer duidelijkheid?
Kijk daar kunnen we wat mee, bedankt.
Eind goed al goed.

Groet,
Joop Triëst
Hallo

Daar ben ik weer,
Mijn 2 GB zijn bijna op, weet niet waar ik kan inzien hoeveel mb ik nog heb.
Kan ik nogmaals 2 GB op het zelfde kaartje zetten voor € 14,95?
Zo niet hoe nu verder?
Ik heb opnieuw € 15 op het kaartje gezet. en INTERNET MAAND XTRA AAN gesmst.
Ik neem aan dat jullie ook dit vergoeden, de storing is nog steeds niet opgelost.

Groet,
Joop Triëst
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Goed om te horen dat je tevreden bent met de tegemoetkoming. Als je een My T-Mobile account aanmaakt met dat PrePaid nummer dan kun je zelf je verbruik checken. De storing is inderdaad nog niet verholpen en dus zijn de kosten gecrediteerd.

Fijne dag verder Joop. 🙂
Daar zijn we weer

Internet is weer op, en door mij opnieuw aangevuld met € 15,-,
Storing is nog steeds niet opgelost, en dat wordt ook niet opgelost volgens mij, tot de dag dat ik opnieuw mijn 10 GB internet tegoed krijg, zolang word ik aan het lijntje gehouden.
Probeer ik daarna weer op te waarderen ben ik weer het haasje
Dat iedere keer voorschieten en dan maar hopen dat alles goed gaat met de afrekening, ik krijg er een punthoofd van.
Ik hang er al in, alleen aan onkosten, voor € 50,-.
Dat het gedonderstraal me al enkele dagen aan ongemak en uitzoekerij gekost heeft neemt T-Mobile totaal niet in overweging.
Ik zou zeggen zet het abonnement om met een nieuw contract tot einde contract, op 20GB voor dezelfde prijs.
Probleem opgelost.
Natuurlijk wel met alle kortingen die ik voorheen ook had.

Nu zullen jullie zien dat er voorlijk geantwoord wordt ,storing nog niet verholpen........., zie eerdere reactie van T- Mobile.

Groet,
Joop Triëst
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Wij zijn hard bezig om de storing op te lossen. Je kan dit topic in de gaten houden voor meer informatie over de storing. Wij houden je daar op de hoogte.
Ik lijk wel een waarzegger

Zie mijn bericht:

(Nu zullen jullie zien dat er voorlijk geantwoord wordt ,storing nog niet verholpen........., zie eerdere reactie van T- Mobile.).
Nogmaals mijn advies, ga naar een winkel.
Daar lossen ze dit probleem sneller op, dan 10 x reageren met onduidelijke teksten.
Zodra ze zeggen dat je THUIS moet opwaarderen, zou ik dit ter plaatse doen.
Er is namelijk niks wat je thuis wel hebt, en niet in de t-mobile winkel.
Hoi Tiestos

Op vakantie geweest of zo?
Het is duidelijk dat je heel wat gemist hebt.
Dit station zijn we al tig keren voorbij.
O ja, als je nog tijd over hebt, neem dan even contact op met T-Mobile Oosterhout en leg het ze eens uit, want mij lukte het niet 2 GB op het kaartje te krijgen via hun, ook niet na herhaaldelijk aandringen.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen all,

Het is natuurlijk erg vervelend dat deze storing nog niet verholpen is. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen in de tussentijd wil ik jullie vragen om niet meerdere malen te proberen je internetbundel te resetten. Omdat er nu twee topics lopen over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten.

Zoals Hajar al aangaf houden we jullie op de hoogte in het algemene topic. Nogmaals excuses voor het ongemak.