Beantwoord

Abonnement icm Netflix

• 24 september 2018
  • 7 reacties
  • 2025 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik heb voor een Go Unlimited NL & 10 GB EU abonnement gekozen. Nu log ik net in en zie ik een hele mooie actie met 3 maanden Netflix cadeau. Is dit bij de verkopers pas sinds vandaag bekend? Anders had ik dit vrijdag graag te horen gekregen, zodat ik er op had kunnen wachten.

Is er een mogelijkheid om dit als nog in te laten gaan voor mijn abonnement?

Met vriendelijke groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 september 2018, 10:27

Hoi Dennis,

Wat leuk dat je bij ons verlengd hebt! Om dat te vieren wil ik natuurlijk ook graag dat jij van de Netflix-actie kunt profiteren!

Daarom heb ik er meteen een melding van gemaakt in het systeem. Mijn collega's zullen de aanvraag beoordelen en de kans is dan groot dat je tóch nog een sms'je krijgt waarin de instructies voor de Netflix-korting staan! Geen zorgen dus. 😃 Veel plezier ermee alvast en laat het me weten als je meer vragen hebt.

Geniet van je dag vandaag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennis,

Wat leuk dat je bij ons verlengd hebt! Om dat te vieren wil ik natuurlijk ook graag dat jij van de Netflix-actie kunt profiteren!

Daarom heb ik er meteen een melding van gemaakt in het systeem. Mijn collega's zullen de aanvraag beoordelen en de kans is dan groot dat je tóch nog een sms'je krijgt waarin de instructies voor de Netflix-korting staan! Geen zorgen dus. 😃 Veel plezier ermee alvast en laat het me weten als je meer vragen hebt.

Geniet van je dag vandaag!
Reputatie 1
Hoi Jaimy,

Dank je wel! Ik wacht de reactie van je collega's af.

Fijne dag nog!
Reputatie 1
Hoi Jaimy,

Inmiddels de korting mogen ontvangen. Hartelijk dank daarvoor!

Groet,
Dennis
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennis,

Top! Leuk dat je het nog even met me deelt, altijd fijn om te weten of het goed is afgelopen. :D

Graag gedaan & veel plezier ermee. Ik hoop je hier nog eens terug te zien!
Reputatie 2
Beste klantenservice medewerkers. Ik heb ook een nieuw unl abonnement afgesloten dat gisteren, 16 okt is ingegaan. Ik heb ook geen aanbod gekregen voor Netflix. Kunnen jullie dat fixen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jastsali,

Wat leuk dat jij je abonnement hebt verlengd. Ik heb je een sms gestuurd met de netflix actie. Laat je even weten of dit zo werkt? Ik wens je alvast veel kijkplezier! 🙂
Reputatie 2
Dank Hajar. Link werkt, maar ik kan met niet voor Netflix aanmelden. Blijkt alleen voor 2-jarige abb te zijn. Had ik even over het hoofd gezien.

Reageer