Beantwoord

Abonnement inclusief 6 maanden Netflix werkt niet

  • 25 december 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Al maand een abonnement inclusief 6 mnd Netflix, maar geen Netflix?
icon

Beste antwoord door Johrick 25 december 2017, 21:46

Hoi Bvanveenendaal

Het is niet nodig een nieuw topic aan te maken. Vanmiddag heb je ook al een soort gelijk topic aangemaakt met de zelfde vraag erin.

Ik wil je dan ook vragen die weer te bekijken aangezien ik daar een reactie heb geplaatst die jou mogelijk helpt. (https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/netflix-296378/index1.html#post1431565)

Ik wens jou nog een fijne avond en alvast een goeie jaarwisseling!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

En geen Netflix al maand niet!
Geen link gekregen om aan te melden of wat dan ook , dus hoe kan dit??
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Bvanveenendaal

Het is niet nodig een nieuw topic aan te maken. Vanmiddag heb je ook al een soort gelijk topic aangemaakt met de zelfde vraag erin.

Ik wil je dan ook vragen die weer te bekijken aangezien ik daar een reactie heb geplaatst die jou mogelijk helpt. (https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/netflix-296378/index1.html#post1431565)

Ik wens jou nog een fijne avond en alvast een goeie jaarwisseling!