Vraag

Abonnement met Instant E-mail

• 17 maart 2011
  • 13 reacties
  • 2623 Bekeken

Reputatie 2
hallo,

ik heb een vraagje.

ik heb een abonnement afgesloten op gsm topdeal voor 15 euroe per maand (225 bel min + 75 smsjes).

daarbij kreeg ik een blackberry curve 8520.

nu wil ik ook internet op mn bb. kan ik dan gewoon (voor 10 euro is dat geloof ik) bij t-mobile bij mn abonnement laten zetten?

groeten,

Tommy

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 6
voor het pingen heb je instant email nodig of bedoel je dat niet?
Reputatie 2
ja dat bedoel ik.

maar kan ik dan gewoon bij t-mobile dat apart kopen zegmaar?

ook al heb ik het via de website van gsmtopdeal gedaan?
Reputatie 5
@djtommyv
Zodra je contract bij T-Mobile actief is kun je via My T-Mobile een Instant E-mail bundel activeren. Deze bundel kost €11,90 per maand.
Reputatie 2
ik heb dezelfde abonnement met intstant e/mail. Is het mogelijk om te sms-en zonder dat ik internet aanzet? Hoe komt het dat ik veel overige kosten heb? komt het doordat ik internet even aan heb?
Reputatie 5
@Gill
Voor het versturen van een sms maak je geen gebruik van internet. Je factuur is hoger omdat er een sms dienst is geactiveerd. Meer informatie over een sms dienst kun je hier vinden. Je factuur kun je nakijken via My T-Mobile.
Reputatie 2
via vorige factuur heb ik al een sms dienst afgezegd. Hoe kan ik voor de komende factuur al inzien welke sms dienst ik moet afzeggen? zodat ik meteen kan reageren op de hogere overige kosten of moet ik wachten tot ik de volgende rekening krijg?
Reputatie 6
@Gill
Tijdens de lopende factuurperiode kan ik dit helaas niet inzien. Op je factuur zie je staan van welk nummer deze sms-dienst is, zodat je je kunt afmelden. Je kunt je 06-nummer blokkeren voor betaalde sms-abonnementsdiensten via de website SMS dienstenfilter.
Reputatie 2
Hallo,

Mijn dochter heeft vandaag haar bb bold 9780 gekregen en wil nu haar internet activeren.

Dit moet toch met het ww dat ze ingevoerd heeft bij aflevering?

Ze kan internet niet activeren, ze krijgt de melding: kan geen netwerkverbinding vinden.

Ze kan wel op netwerk serven maar niet op msn of op een andere manier chatten.

Kan iemand mij helpen?
Reputatie 6
@Ladyconny

Welkom hier op het forum!

Om gebruik te maken van instant email moet ze een account aanmaken, dat kan ze hier doen (dit kun je het beste doen op een pc) daarna kan er gebruik gemaakt worden van de BlackBerry diensten zoals ping en de appworld.
Reputatie 2
Ik heb een vraagje.. Ik heb een nieuwe blackbery bold 9780 gekregen en ik wil mijn bestaande instant e-mail gebruiken maarik heb mijn gebruikersnaam wachtwoord kwijt..
Ik heb een sim only abbo (1000 sms en 100 belminuten)

ik wil een blackberry curve gaan kopen, kan ik bij mijn sim only abbo blackberry internet?
Reputatie 6
@jennifervargas

Welkom hier op ons forum!

Ik zie dat je intussen contact hebt gehad met de klantenservice en dat je de gegevens hebt laten herstellen. Veel plezier met je nieuwe BlackBerry!
Reputatie 6
@ M-erel

Ook jij bent welkom op dit forum!

Wanneer je je BlackBerry hebt gekocht, kun je hier op het forum dat melden en vragen of Instant E-mail geactiveerd kan worden voor je. Ook kun je naar de klantenservice (06 2400 1200) bellen met dezelfde vraag.