Beantwoord

Abonnement op Deezer uitschakelen

• 5 maart 2017
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Op 21 februari jl. zijn wij van Vodafone overgegaan naar T-mobile. In de winkel in Nijmegen Centrum werden wij heel prettig geholpen door Maxime en zij heeft alle moeite genomen de overgang zo prettig mogelijk te laten verlopen. Echter, er werd mij door haar ook gevraagd of ik Spotify gebruikte en toen ik daarop antwoordde dat we zelfs Spotify Family gebruikten, werd mij aangeboden dat dit voor € 5 extra bij ons abonnement Deezer Family kon zijn. Hierop heb ik aangegeven dit graag te willen, aangezien dit € 10 scheelt met Spotify Family. Nu zie ik op de factuur dat er een Deezer abonnement bij zit voor €5,99 en dat Deezer Family ook €14,99 kost, net als Spotify Fmily. Even voor de goede orde: ik heb nooit om Deezer gevraagd, maar wilde alleen van de aanbieding gebruik maken die me werd aangeboden voor €5,00. De huidige situatie is voor ons dus totaal niet relevant! Nu zie ik ook dat ik Deezer niet kan opzeggen. Dus dat betekent dat ik €5.99 per maand moet betalen voor iets dat ik niet gebruik!!!! Echt een erg verkeerde voorlichting, waar ik zeker niet blij mee ben! Ik wil jullie verzoeken Deezer te verwijderen uit ons abonnement en dit niet meer in rekening te brengen. Hier hebben wij niet om gevraagd!!! 😞
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2017, 10:28

Hey Dominique,

Allereerst welkom bij T-Mobile! Het is jammer dat het niet direct vlekkeloos is verlopen, maar dat lossen we natuurlijk op! :)

Wat er in de winkel besproken is, kan ik natuurlijk niet meer inzien, maar ik denk dat er wat verwarring is ontstaan over het nut van de bundel voor jou en je familie. Deezer Vast is een handige bundel, inclusief korting, maar voor een heel gezin is dit niet echt een handige uitkomst. Ik heb Deezer Vast in ieder geval voor je uitgeschakeld en je kunt dan zelf beslissen of je de keus maakt om Deezer Family te nemen. Als je dit zou willen, dan kun je via My T-Mobile deze bundel inschakelen.

Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op alle extra voordelen die als klant bij T-Mobile krijgt, altijd leuk meegenomen natuurlijk!

Als wij jou verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

https://muziekstreamen.com/muziek-streamen-met-deezer/deezer-opzeggen-ook-voor-t-mobile/
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dominique,

Allereerst welkom bij T-Mobile! Het is jammer dat het niet direct vlekkeloos is verlopen, maar dat lossen we natuurlijk op! :)

Wat er in de winkel besproken is, kan ik natuurlijk niet meer inzien, maar ik denk dat er wat verwarring is ontstaan over het nut van de bundel voor jou en je familie. Deezer Vast is een handige bundel, inclusief korting, maar voor een heel gezin is dit niet echt een handige uitkomst. Ik heb Deezer Vast in ieder geval voor je uitgeschakeld en je kunt dan zelf beslissen of je de keus maakt om Deezer Family te nemen. Als je dit zou willen, dan kun je via My T-Mobile deze bundel inschakelen.

Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op alle extra voordelen die als klant bij T-Mobile krijgt, altijd leuk meegenomen natuurlijk!

Als wij jou verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!

Reageer