Beantwoord

Activatie MB-Verdeler

Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 6
Badge +17
@Mllin,

Balen dat het niet lukt om jouw MB-verdeler te activeren! Lukt het misschien met de tip van Bies169? 😉 Mocht dat niet lukken, stuur mij dan even een privébericht met het 097-nummer. Dan zal ik handmatig jouw MB-verdeler activeren.

@Bies169,
Wat gek dat het alleen via bing.nl lukte! Maar gelukkig is het nu wel opgelost en kun je nu lekker internetten met jouw MB-verdeler! 🙂 Veel plezier ermee en als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Hoi moderators, Twee MB-verdelers proberen te activeren, maar helaas geen pop-up scherm naar de T-Mobile site om deze te activeren. Naar wie mag ik een PM sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Naar mij! 😃
Geachte Farce Forum ( oh nee, dat was vroeger -:)
Ook ik krijg mijn simkaart van de MB verdeler niet geactiveerd in mijn tablet. Ik krijg steeds de melding: T-mobile.nl heeft u te vaak omgeleid. Probeer cookies te wissen. Meerdere keren geprobeerd, maar zonder resultaat. Wat nu? Pb sturen? En hoe doe ik dat ( ben een digibeet) ?
groet, Philip
Xynyx schreef:

Wat nu? Pb sturen? En hoe doe ik dat ( ben een digibeet) ?
groet, Philip

Even wachten tot iemand van T-Mobile klantenservice je een bericht stuurt. Het is namelijk niet toegestaan om de medewerkers zomaar een PB te sturen. Aangezien dit een actieve topic is zal er vast op korte termijn iemand mee kijken van T-Mobile
Opgelost: 1200 gebeld met mijn mobiel, binnen 2 minuten geregeld.
😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Xynyx,

Fijn om te horen dat het inmiddels al is opgelost! 🙂 Veel plezier met je MB-verdeler!
Reputatie 2
Goedemiddag, ook ik heb tot op heden mijn m’n-verdelersims niet werkend gekregen. Ik heb verbinding met het netwerkverkeer maar geen doorschakeling naar de T-mobilepagina. Graag handmatig activeren 🙂. Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Antonius9,

Zou je in een privébericht de 097-nummers van de verdelers kunnen sturen? Als je ze nog een speciale naam wilt geven, dan kun je die ook gelijk meesturen. Anders worden het 'Verdeler 1' en 'Verdeler 2', origineel hè? 😉

Ik zie je bericht graag snel verschijnen!

Reageer