Beantwoord

Activatiemail van Videoland

• 28 maart 2017
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Gisteren heb ik de videoland bundel aangeschaft, maar helaas nooit een email ontvangen. Kan deze email nog eens worden verstuurd eventueel?
icon

Beste antwoord door David 29 maart 2017, 14:58

Hoi Ronaldus72,

Leuk dat je voor Videoland bent gegaan! Al leuke series en films op het oog? :)

Ik heb even gekeken en zie wel dat de aanmelding goed in doorgegeven is en dat er ook een e-mail verstuurd is. Zou je even jouw spambox na kunnen kijken of de mail misschien daar beland is? Voor de zekerheid heb ik de bevestiging nogmaals gemaild. Het zou dus goed moeten komen! Hier vind je de overige instructies om Videoland te activeren.

Kun je ons laten weten of je de e-mail hebt ontvangen en of het gelukt is met het registreren? Alvast veel kijkplezier! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronaldus72,

Leuk dat je voor Videoland bent gegaan! Al leuke series en films op het oog? :)

Ik heb even gekeken en zie wel dat de aanmelding goed in doorgegeven is en dat er ook een e-mail verstuurd is. Zou je even jouw spambox na kunnen kijken of de mail misschien daar beland is? Voor de zekerheid heb ik de bevestiging nogmaals gemaild. Het zou dus goed moeten komen! Hier vind je de overige instructies om Videoland te activeren.

Kun je ons laten weten of je de e-mail hebt ontvangen en of het gelukt is met het registreren? Alvast veel kijkplezier! 😃

Reageer