Beantwoord

Activeren abonnement Deezer lukt niet

• 20 september 2020
  • 1 reactie
  • 851 Bekeken

Op 16 september heb ik Deezer bundel aan mijn T-Mobile abonnement toegevoegd .

Vervolgens heb ik op 16, 17, 18, 19 en 20 september (!) met mijn mobiele nummer Deezer geprobeerd te activeren. Ik krijg een SMS maar als ik de code invul die in de SMS is vermeld, en vervolgens inlog op mijn account dan heb ik nog steeds een gratis abonnement.

Ik heb hiervoor op de T-Mobile button op https://www.deezer.com/nl/?step=index&lb=operator_tmobilenl gebruikt en de link die in de app (android) is ingebouwd waarmee je Deezer via T-Mobile kan activeren.

Kan iemand mij helpen hoe dit is op te lossen? Het is frusterend om reclames te moeten horen terwijl je betaald hebt voor een abonnement zonder!

Hartelijk dank.

icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2020, 11:18

Hi @auditorhans 

Ik ben direct voor je gaan kijken en je maakt inderdaad gebruik van de Deezer bundel, alles zou dus gewoon moeten werken. Zou je het activatieproces nogmaals willen doorlopen? Instructies vind je op deze pagina. Het kan trouwens ook helpen om de applicatie één keer helemaal van je toestel te verwijderen en opnieuw te downloaden en installeren.

Ik ben benieuwd of het dan wel werkt. Laat je het ons weten?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @auditorhans 

Ik ben direct voor je gaan kijken en je maakt inderdaad gebruik van de Deezer bundel, alles zou dus gewoon moeten werken. Zou je het activatieproces nogmaals willen doorlopen? Instructies vind je op deze pagina. Het kan trouwens ook helpen om de applicatie één keer helemaal van je toestel te verwijderen en opnieuw te downloaden en installeren.

Ik ben benieuwd of het dan wel werkt. Laat je het ons weten?

Reageer