Beantwoord

Activeren Deezer

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik probeer al een tijdje Deezer te activeren (deze zit vast bij mijn abbonnement) maar ik krijg dit niet voor elkaar. Ik heb inmiddels wel een account maar krijg nergens gevonden hoe ik mijn t-mobile account kan activeren, ook niet als ik uitlog of een ander account aan wil maken. Ik heb al op de website en forum gezocht, en daar staat dat er een t-mobile symbool behoort te staan op de website www.deezer.com/nl. Deze kan ik echter nergens vinden. Ik heb het al in verschillende browsers geprobeerd en op verschillende computers, maar ik krijg het nergens voor elkaar. Kan iemand helpen? 🙂
icon

Beste antwoord door IDewi 7 juli 2015, 19:56

Opgelost! Mijn moeder heeft het via NL geprobeerd, en dit is gelukt. Zit voor een aantal maanden in het buitenland en blijkbaar kan ik vanuit hier niet kiezen voor de registratie met T-mobile. Toch bedankt voor uw hulp!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hey Idewi,

Dit is opzich niet heel moeilijk. als je gewoon rechtsbovenin klikt op het magenta kleurtje van T-Mobile en je volgt de stappen zoals ze er staan, dan komt het vanzelf goed.

Je kan overigens ook met je mobiel naar deze pagina als het goed is, alleen staat het dan ergens onderaan. Laat je even weten of het is gelukt?
Hi Storm91,

Bij mij ontbreekt het tmobile icoon overal... (zie screenshot). Met mijn telefoon zie ik op de mobiele pagina ook het logo nergens.
Reputatie 4
Oke, rechtsboven zie ik wel 'inschrijving' staan. Alscje daar op klikt, kan je dan nog eens een screenshot maken? Of even zoeken of je iets kan vinden met T-Mobile?
Dan krijg ik dit. Ook hier staat niets over T-mobile. Heb me ook al geprobeerd opnieuw met een ander emailadres in te schrijven, maar na dit scherm kom ik meteen in het muziekscherm van Deezer terecht. Kan de oorzaak liggen bij het feit dat ik niet in Nederland ben?
Opgelost! Mijn moeder heeft het via NL geprobeerd, en dit is gelukt. Zit voor een aantal maanden in het buitenland en blijkbaar kan ik vanuit hier niet kiezen voor de registratie met T-mobile. Toch bedankt voor uw hulp!
Reputatie 4
Beetje vreemd is het wel, maar ik denk dat het inderdaad daardoor kan komen. Ik denk dat het dan ook verstandig is om te wachten tot je thuis bent om het dan nog eens te proberen met je eerste email.
Reputatie 4
Ah, ligt het toch daaraan! 😉 goed om te horen dat het bij deze toch is opgelost!

Veel luisterplezier!

Reageer