Beantwoord

Activeren Deezer lukt niet

  • 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Bij mijn abonnoment heb ik deezer erbij genomen, maar als ik mijn code krijg en deze in voert dan krijg ik steeds de melding onjuiste code??
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 16:41

Hi Edwin0571,

Is het heel toevallig ondertussen alsnog gelukt of doet die code het nog steeds niet?

Probeer je Deezer via deze instructies te activeren? Houd er rekening mee dat je de speciale pagina moet hebben voor T-Mobile klanten. Anders gaat het sowieso al verkeerd! Daarnaast ben ik ook benieuwd of de je code kopieert en plakt of handmatig invoert? Als je het via de eerste manier probeert, dan kan het probleem 'm daar in zitten.

We horen graag of het alsnog gelukt is om Deezer te activeren! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin0571,

Is het heel toevallig ondertussen alsnog gelukt of doet die code het nog steeds niet?

Probeer je Deezer via deze instructies te activeren? Houd er rekening mee dat je de speciale pagina moet hebben voor T-Mobile klanten. Anders gaat het sowieso al verkeerd! Daarnaast ben ik ook benieuwd of de je code kopieert en plakt of handmatig invoert? Als je het via de eerste manier probeert, dan kan het probleem 'm daar in zitten.

We horen graag of het alsnog gelukt is om Deezer te activeren! 🙂
Hallo David deezer doet het nu hoor mijn dank hier voor groetjes edwin dubbeld.

Reageer