Beantwoord

Activeren MB-verdeler lukt niet

• 14 april 2016
  • 6 reacties
  • 259 Bekeken

MB-verdeler trachten te installeren op tablet. Procedures nauwgezet gevolgd echter melding: Geen Service 3G. Suggesties op het forum uitgeprobeerd, echter geen succes. N.B. Activering andere MB-verdeler op een andere tablet ging vlekkeloos. Wat nu?
icon

Beste antwoord door David 15 april 2016, 11:09

Hoi Jackydo,

Welkom op ons Forum! :)

Goede vraag van Alexander hierboven, geeft de simkaart dezelfde melding in je telefoon? De WiFi staat uitgeschakeld neem ik aan? Had je de simkaart tegelijkertijd aangeschaft bij de vorige, want ik zie dat die inderdaad wel op 12 april geactiveerd is, erg vreemd dat deze niet goed werkt.

Laat even weten wat de simkaart in een toestel doet en hoe het er nu voor staat!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Krijg je deze melding ook als je de simkaart in een telefoontoestel doet? Geen service is niet goed, je moet een netwerkverbinding krijgen en tevens dataverbinding. Alleen je browser stuurt je meteen door naar de pagina waar je hem kan aanmelden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jackydo,

Welkom op ons Forum! :)

Goede vraag van Alexander hierboven, geeft de simkaart dezelfde melding in je telefoon? De WiFi staat uitgeschakeld neem ik aan? Had je de simkaart tegelijkertijd aangeschaft bij de vorige, want ik zie dat die inderdaad wel op 12 april geactiveerd is, erg vreemd dat deze niet goed werkt.

Laat even weten wat de simkaart in een toestel doet en hoe het er nu voor staat!
Excuses voor de late reactie. Ik heb de MB-verdeler in de telefoon gedaan. Ik nu wel melding T-Mobile 3G. Echter wanneer ik data ophaal krijg ik binnen apps de melding "geen verbinding". Er komt ook geen 4G melding. Op een ander tablet levert dit hetzelfde bovenstaande resultaat op.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jackydo,

Maakt niet uit! 🙂 Jammer dat dit niet geholpen heeft! Kun je aangeven welk toestel je gebruikt en welk type tablet? Zou je eens de internetinstellingen kunnen controleren? Via onze toestelhulppagina kun je de instellingen voor jouw toestel vinden, als je bij algemene instellingen T-Mobile kijkt kun je deze gebruiken voor je tablet. Ik vraag het voor de zekerheid nog maar even: heb je je wifi uitgeschakeld?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ha Thalina,

De betreffende SIM werkt niet op mijn iPhone 6s en mijn iPad Air2. De andere SIM kaarten van T-Mobile werken wel op deze toestellen. Lijkt mij dat de instellingen op deze toestellen correct zijn.

Groet, Jack

P.S. Natuurlijk staat wifi uit de activatie van de MB-verdeler.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jack,

Dankjewel voor je reactie. Ik zie dat je op 19 en 20 april wel verbinding hebt kunnen maken met internet. Ook is je activatie succesvol afgerond. Wat voor melding krijg je als je jouw simkaart in je iPhone 6s gebruikt? Lukt het wel om bijvoorbeeld een appje te sturen met dezelfde simkaart?

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen.

Reageer