Beantwoord

Activeren van Deezer lukt niet

  • 25 mei 2016
  • 8 reacties
  • 410 Bekeken

Beste t-mobile medewerker,

Ik ben bezig met het activeren van Deezer echter loop ik tegen het volgende probleem aan.
Als ik de stappen uitvoer volgens jullie stappenplan dan krijg ik op het moment dat ik mijn telefoonnummer moet ingeven een foutmelding. Deze betreft: Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw.
Wat kan ik hier aan doen dit probleem heb ik al 3 dagen? Even voor de duidelijkheid ik had al een Deezer account. Ik log me dan in volgens het icoontje rechtsboven van t-mobile en dan vraagt hij mijn 06-nummer.
En hier gaat het dan fout. Ik heb veder gewoon Deezer in mijn pakket zitten.

Dan nog een ding het mailadres waar ik dit account mee heb klopt niet meer dat is oud. Dit heb ik net ook gewijzigd in My t-mobile maar op een of andere manier kon ik dat niet wijzigen voor dit account.

Graag zou ik het probleem zo snel mogelijk opgelost zien worden.

Met vriendelijke groet,

Arjen
icon

Beste antwoord door Thalina 26 mei 2016, 10:43

Hoi arjenbroekaart en RomanP,

Beiden welkom op het forum!

Goed dat jullie hierover contact opnemen met ons, ik begrijp dat jullie natuurlijk gewoon lekker muziek willen kunnen luisteren! Op dit moment is er een storing op de Deezer website, waardoor de 1e registratie niet mogelijk is. Maar gelukkig kan ik jullie registratie wel via mijn collega die technische specialist is handmatig laten voltooien. Daarvoor heb ik alleen het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Kunnen jullie die naar mij sturen via een privébericht? Dan ga ik de registratie in orde maken!
Bekijk origineel

8 reacties

Beste T-mobile,

Ik zit met precies hetzelfde probleem bij het activeren van mijn Deezer, en krijg ook deze foutmelding.

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
Roman
Reputatie 4
Hhallo jullie beide.

@arjenbroekaart

Als je voorheen ingelogt ben met bijv facebook zonder tussentijds je email aan te passen op deezer zelf, pakt het de verkeerde of helemaal niet. Als je dan nog in kan loggen via fb of google+, via deze weg inloggen en je emailadres in deezer zelf aanpassen, eventueel met wachtwoord.

Op deze manier kan je ook inloggen via emailadres, wat soms ook handig kan zijn voor smart tv's. Maar misschien dat je hiernaar even kan kijken?

@beide verder zou het moeten werken als je je opnieuw registreert en inlogt met het account wat je voorheen gebruikt, (dus niet opnieuw een account aanmaken), kan verder niet in het systeem om te kijken hoe en wat, even wachten op een moderator.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi arjenbroekaart en RomanP,

Beiden welkom op het forum!

Goed dat jullie hierover contact opnemen met ons, ik begrijp dat jullie natuurlijk gewoon lekker muziek willen kunnen luisteren! Op dit moment is er een storing op de Deezer website, waardoor de 1e registratie niet mogelijk is. Maar gelukkig kan ik jullie registratie wel via mijn collega die technische specialist is handmatig laten voltooien. Daarvoor heb ik alleen het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Kunnen jullie die naar mij sturen via een privébericht? Dan ga ik de registratie in orde maken!
Beste T-mobile,

Ook ik ervaar dit zelfde probleem. Kunnen jullie mij hier ook bij helpen?

Mvg,

Jack
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jack,

Je krijgt ook een foutmelding bij het invoeren van jouw telefoonnummer? Heb je eerder wel in kunnen loggen bij Deezer?

Ik zou je willen aanraden om de stappen van deze pagina door te nemen en uit te voeren. Door jouw account op deze manier aan te melden, herkent het systeem jou als T-Mobile klant en dan zou het moeten lukken om je aan te melden. Mocht het dan nog niet lukken, laat dan even weten wat je geprobeerd hebt en wat er fout ging.

We zien jouw reactie graag tegemoet en als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Beste David,

Dit heb ik ook al geprobeerd. Hij accepteert geen enkele code die ik krijg toegestuurd. Meerdere malen via de website en de app geprobeerd. Hierboven wordt door uw collega aangegeven dat er vanuit Deezer foute codes worden aangeleverd en voor een ander heeft zij op een andere wijze het account geactiveerd. Zou dit ook voor mij kunnen? Ik heb nog nooit eerder ingelogt op Deezer omdat ik er niet eens van op de hoogte was dat dit bij mijn abbonement hoorde en ik hiervoor betaal.

Mvg,

Jack
Voor de duidelijkheid: mijn telefoonnummer wordt wel geaccepteert maar de diverse codes die per sms worden verstuurd werken niet. Dan krijg ik te zien foutmelding onjuiste code.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi JhvdRee,

Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik gelijk contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat er iets niet goed in het systeem stond waardoor je het registratie proces niet kon afronden. Onze oprechte excuses hierovor. Als je nu het activatieproces opnieuw doorloopt dan zou alles moeten werken. Zou je dit willen testen en ons willen laten weten of alles werkt?

Alvast bedankt voor de genomen moeite. We zijn erg benieuwd naar je reactie!

Reageer