Beantwoord

Activeren Videoland lukt niet

• 1 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

Zojuist geprobeerd videoland te activeren nadat ik via my tmobile deze had aangezet. Ik heb op www.videoland.com/tmobile mijn nummer ingevoerd maar ik krijg de foutmelding dat deze niet herkend wordt en ik contact op moet nemen met de klantenservice… Ik hoopte vanavond videoland te kijken maar dat gaat m niet worden dus… Graag een oplossing anders zet ik de bundel maar weer uit. Edit: elders op het forum zag ik ook een link via de site van tmobile om videoland te activeren, maar als ik op activeer nu druk krijg ik ook daar een foutmelding, maar dan van de site zelf...

icon

Beste antwoord door Evy 2 oktober 2020, 11:36

Hi @Nosytmai 

Dat is niet handig! Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en de bundel staat netjes aan. Je kunt het beste contact opnemen met Videoland zelf, zij kunnen je hier direct bij verder helpen! Telefonisch is Videoland 7 dagen per week (m.u.v. feestdagen) bereikbaar op 088-1232456 (12:00-22:00). Ze zullen vragen naar een Chain ID, deze stuur ik in een privébericht naar je toe. Omdat jouw account nog niet is gekoppeld met de community kan ik nog niet in jouw gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Zodra ik jouw bericht binnen heb, ga ik voor je aan de slag! :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Nosytmai 

Dat is niet handig! Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en de bundel staat netjes aan. Je kunt het beste contact opnemen met Videoland zelf, zij kunnen je hier direct bij verder helpen! Telefonisch is Videoland 7 dagen per week (m.u.v. feestdagen) bereikbaar op 088-1232456 (12:00-22:00). Ze zullen vragen naar een Chain ID, deze stuur ik in een privébericht naar je toe. Omdat jouw account nog niet is gekoppeld met de community kan ik nog niet in jouw gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Zodra ik jouw bericht binnen heb, ga ik voor je aan de slag! :smile:

Reageer