Beantwoord

Afspeellijst Deezer per ongeluk verwijderd..

• 5 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 844 Bekeken

Hallo. Ik heb Deezer via T-mobile. Helaas heb ik per ongeluk een playlist / afspeellijst verwijderd. Is deze nog weer terug te halen? Dit kan namelijk volgens mij wel bij bijv. Spotify en ITunes, maar kan er bij Deezer niets over vinden..
icon

Beste antwoord door KoenM 5 augustus 2016, 12:02

Hoi Ruben,

Welkom op het forum!

Surf even naar DEZE pagina. Als het goed is staan hier je afgelopen 50 playlists in.

Succes!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Hoi Ruben,

Welkom op het forum!

Surf even naar DEZE pagina. Als het goed is staan hier je afgelopen 50 playlists in.

Succes!
Thanks KoenM! Is zal even kijken!
Pagina lijkt het niet te doen...
Reputatie 6
Ben je ingelogd?
Ben ingelogd via de app... Toen ik op jou linkje klikte gaf hij aan dat de pagina niet bestaat..
Reputatie 6
Ik kijk via de Chrome Browser en krijg het volgende te zien.

Ik heb dan geen verwijderde playlisten. Wellicht zou je het via een pc/laptop kunnen proberen?
Is goed, dan ga ik dat zo even proberen! Waarop zocht je dan op Chrome? Bedoel qua linkje oid... Type dit allemaal op de tablet namelijk, laptop is nu aan het updaten... :s
Keek je gewoon op Deezer dan bijv?
Reputatie 6
https://www.google.nl/search?q=deezer+deleted+playlist+restore&oq=deeze&aqs=chrome.1.69i60j69i59l2j0j69i57j69i60.1511j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Bedankt Koen! Eea lijkt gelukt te zijn... Heb in elk geval de playlist weer (deels) terug!

Reageer