Beantwoord

Altijd EU internet uitzetten

• 5 september 2016
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Ik ben deze zomer op vakantie geweest naar Spanje. Ik heb meerdere malen geprobeerd om travel & surf aan te zetten, echter gaf de t-mobile app telkens aan dat dit niet kon zonder een actieve internet verbinding, maar met wifi aan was dit ook niet mogelijk. Omdat travel & surf het telkens niet deed heb ik dus altijd EU internet aangezet. Echter kwam ik er de maand erna achter dat je deze bundel niet meer uit kunt zetten. Dit stond schijnbaar wel op de site maar op de mobiele app staat niet vermeld dat deze bundel loopt tot je abonnement af is gelopen. Deze bundel heb ik alleen helemaal niet elke maand nodig! Ik wil deze graag uit laten zetten omdat ik niet wist dat ik hieraan vast zat en ik geen 15 euro per maand ga betalen voor een bundel die ik niet gebruik. Is dit alsnog mogelijk?

Groeten,
N. Wijnen.
icon

Beste antwoord door David 6 september 2016, 10:46

Hoi Wijnenn,

Welkom op ons forum! Hoe was je vakantie in Spanje?

Apart dat je dit niet terug zag in de My T-Mobile App, want volgens mij staat er aangegeven dat je dit voor de rest van je contract inschakelt. Was dit bij jou niet het geval? Heb je toevallig een screenshot van je app waar Altijd EU Internet op staat met de voorwaarden?

In ons systeem zie ik in ieder geval dat je gister mijn collega Vanessa hebt gesproken aan de telefoon. Zij heeft je doorverwezen naar ons contactformulier om dit aan te kaarten. Had je dit al gedaan ondertussen?

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wijnenn,

Welkom op ons forum! Hoe was je vakantie in Spanje?

Apart dat je dit niet terug zag in de My T-Mobile App, want volgens mij staat er aangegeven dat je dit voor de rest van je contract inschakelt. Was dit bij jou niet het geval? Heb je toevallig een screenshot van je app waar Altijd EU Internet op staat met de voorwaarden?

In ons systeem zie ik in ieder geval dat je gister mijn collega Vanessa hebt gesproken aan de telefoon. Zij heeft je doorverwezen naar ons contactformulier om dit aan te kaarten. Had je dit al gedaan ondertussen?

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Wat een buitengewoon vriendelijke maar ook onzin reactie van T-Mobile!!
Kom na de huidige maandfactuur tot dezelfde conclusie als Wijnenn. Deze zomer op vakantie gebruik willen maken van EU internet. Heb daar dan ook middels T-mobile prima gebruik van gemaakt maar ook gewoon voor betaald. Onder de noemer "U betaald, wij leveren een dienst"
Dan zou ik deze dienst niet op kunnen zeggen omdat ik daar geen gebruik meer van maak !!??Belachelijk!! Vanaf 18 oktober kan ik verlengen (Lees dus:overstappen) en dat ga ik ook doen.
Zie al dat ik net een half jaar contract heb en dan nog 18 maanden € 14,00 extra moet betalen omdat we de kleine lettertjes niet gelezen hebben...Wat een verlakkerij!!:@:@ (dit is echt een gevalletje "radar")
Reputatie 7
Badge +20
Hi rckreuger,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 14/7 een Altijd EU Internet bundel hebt geactiveerd. Deze is inderdaad gekoppeld aan de einddatum van je contract. Dat geven wij ook aan op deze pagina. Als je in het buitenland voor een tijdelijk gebruik wilt maken van internet dan kun je beter een Travel & Surf pas activeren. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Jij kan netals Wijnenn dit contactformulier invullen om dit aan te kaarten. Wellicht kunnen we dan alsnog tot een oplossing komen.

Reageer