Beantwoord

Altijd EU Internet uitzetten

• 5 januari 2017
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Ik heb voor één week Londen, op jullie advies, Altijd EU internet, genomen.
Er is toen NIET gezegd dat het dan gold voor de rest van mijn contract, want het duurde tot 17 januari.
Ik kom nooit in het buitenland, maar nou moet ik nog 8 maanden € 15,- betalen omdat ik één week in het buitenland geweest.
Ik wil er van af want als ik dit moet betalen ben ik weg en ga naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Rosan 5 januari 2017, 21:20

Beste Sjonnie wie heeft dat geadviseerd want voor korte vakanties word nooit die bundel geadviseerd.

Wel adviseren we om een vakantie pas te doen dat is tijdelijk en over het algemeen voordeliger als losse mbs kopen.

Dat heet travel en surf en alle info kan je hier vinden,

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/travel-en-surf
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste Sjonnie wie heeft dat geadviseerd want voor korte vakanties word nooit die bundel geadviseerd.
Wel adviseren we om een vakantie pas te doen dat is tijdelijk en over het algemeen voordeliger als losse mbs kopen.
Dat heet travel en surf en alle info kan je hier vinden,
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/travel-en-surf
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sjonnie,

Ik zou het natuurlijk heel jammer vinden als je hierdoor besluit ons te verlaten! Ik zie dat Rosan al wat meer heeft verteld over de bundel. Ik zie dat je op 16/12 contact hebt gehad met mijn collega en dat je toen akkoord bent gegaan met het aanzetten van deze bundel. Je hebt diezelfde dag ook een e-mail hierover gekregen ter bevestiging en daarin stond ook duidelijk aangegeven dat deze voordeelbundel ten minste tot het eind van jouw contractperiode loopt. Mag ik vragen waarom je toen niet meteen contact met ons hebt opgenomen hierover?

Voor deze keer heb ik bij uitzondering jouw Altijd EU internet bundel uitgezet. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Mocht je nog eens naar het buitenland gaan en tijdelijk internet willen, dan kun je een Travel & Surf pas aanschaffen.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Ik weet niet meer wie ik aan de telefoon heb gehad, er zijn er zo veel.
Maar Travel & Surf is nooit genoemd en omdat ik er van uit ging dat dit eenmalig was, heb ik die mail niet gelezen want het was een bevestiging van internet in het buitenland.

Reageer